SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Grodner: z Ad-Vice do Ströer Media

Z początkiem października Marta Grodner przeszła z Ad-Vice do Ströer Media obejmując stanowisko marketing managera.

Będzie odpowiadać m.in. za wsparcie sprzedaży, współtworzenie strategii w zakresie budowania synergii produktów off-line i on-line oraz komunikację Grupy Ströer w Polsce.

Grodner karierę zawodową rozpoczęła w 2007 roku pracując dla Harvard University, a rozwijała ją m.in. w spółkach: UPC i DDB. Ostatnio pracowała w Ad-Vice, gdzie była odpowiedzialna m.in. za: strategię marketingową, negocjacje oraz tworzenie ofert sprzedażowych.

Marta Grodner jest doktorantką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Marta Grodner: z Ad-Vice do Ströer Media

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EVOMAN
I tak nic nie uratuje AdVice i Stroera, złodzieje.
odpowiedź
User
Aaaa
Boze ale jestes sliczna. Powinnas pracowac ze mna!
odpowiedź