SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Marta Ogórkiewicz: z 4fun Media na szefową Koda Bots

Marta Ogórkiewicz objęła funkcję prezesa firmy Koda Bots zajmującej się tworzeniem chatbotów. Poprzednio pracowała jako head of e-commerce w 4fun Media, a wcześniej m.in. w Grupie Onet-RASP i Allegro.

Marta Ogórkiewicz, fot. Marek Szczepański Article

W Koda Bots Marta Ogórkiewicz odpowiada za strategiczny rozwój firmy, jej produktów i usług, zarządzanie zespołem oraz nadzór nad projektami marketingowymi i sprzedażowymi. Na stanowisku prezesa zastąpiła Mariusza Pełechatego, który pozostał w zarządzie firmy, obejmując też nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego.

- Przed nami rok wyzwań. Czeka nas sporo pracy i zmian, które mają pomóc firmie w rozwoju. Zaczęliśmy od sprowadzenia Marty, która pracowała po stronie klienta, doskonale zna jego potrzeby i wie jak skutecznie rozwijać biznesy internetowe - uzasadnia Daniel Świątkowski, CEO spółki Hexe Capital, do której należy Koda Bots.

Poprzednio przez niecały rok Marta Ogórkiewicz pełniła funkcję head of e-commerce w Grupie 4fun Media, odpowiadała m.in. pilotażowy program lojalnościowy za „Republika 4fun” oraz inne projekty internetowe.

Wcześniej przez dwa lata była związana z Grupą Onet-RAS Polska, w której zajmowała się przygotowaniem platformy z płatnymi treściami „Newsweek Plus”, aplikacji „Newsweek wPunkt” oraz strategicznym rozwojem internetowych formatów „Newsweeka”. Natomiast pracując w Grupie Allegro odpowiadała za strategię i zintegrowane kampanie marketingowe jej marek w Polsce oraz regionie Ukraina, Rosja, Czechy i Węgry.

Marta Ogórkiewicz jest absolwentką handlu i marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, studiów podyplomowych z psychologii w biznesie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz z design managementu w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Warszawie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marta Ogórkiewicz: z 4fun Media na szefową Koda Bots

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing