SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Piotrowska z awansem w europejskich strukturach Procter&Gamble

Marta Piotrowska objęła stanowisko head of digital marketing Pampers w Procter&Gamble - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Rozpoczęła pracę w siedzibie koncernu w Genewie.

Piotrowska na stanowisku head of digital marketing Pampers kieruje marketingem cyfrowym marki Pampers w Europie. Pracuje w biurze firmy w Genewie.

Z P&G związana jest od 2010 roku. W tym czasie pracowała m.in. jako e-commerce direct selling manager, digital marketing, senior associate brand manager na Europę Centralną. Od sierpnia 2017 roku zajmowała stanowisko baby care (Pampers) senior marketing manager&digital transformation w regionie Europy Centralnej.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej.

Dołącz do dyskusji: Marta Piotrowska z awansem w europejskich strukturach Procter&Gamble

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
takie życzenie
niech się lepiej Pani przyczyni do zmniejszenia produkcji tych Procterowych śmieci!
odpowiedź
User
game changer
niech się lepiej Pani przyczyni do zmniejszenia produkcji tych Procterowych śmieci!

100% true!!!
odpowiedź