SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maspex reklamuje dżemy prozdrowotne Łowicz 100% z owoców (wideo)

W telewizji ruszyła nowa kampania marki Łowicz, która przypomina o jej ubiegłorocznej nowości - linii trzech prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare.

Kolejny etap kampanii Łowicza informuje o wprowadzonej w ubiegłym roku na rynek linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z owoców znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia - dzikiej róży, rokitnika i czarnego bzu.

W spocie telewizyjnym, którego tło dźwiękowe stanowi doniosła muzyka (fragment opery Lakmé), podkreślana jest charakterystyka poszczególnych owoców, a komentarzowi lektora towarzyszą ich ujęcia, których moc eksploduje po wydobyciu ze słoiczka. To ta sama reklama, która była emitowana w ramach akcji wprowadzającej nowe dżemy do sprzedaży.

Za kreację reklamy odpowiada agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Maspex reklamuje dżemy prozdrowotne Łowicz 100% z owoców (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey & wincey
nic nowego.
odpowiedź
User
klon
Ale słaba kreacja. Aż tak słabo znają się na reklamie w Maspexie?
odpowiedź
User
j
Niech sobie drzemie w owocach, ale to nie są owoce tylko produkt przetworzony. Prozdrowotna kpina z konsumenta.
odpowiedź