SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Producent Tigera przeprasza w ogłoszeniach prasowych

Maspex Wadowice w kilku tytułach prasowych wykupił reklamy, w których przedstawia się jako producent napoju Tiger i przeprasza. To kolejne działanie firmy po kryzysie wizerunkowym marki.

Reklamy zawierają jedynie czarny napis „Przepraszamy. Producent napoju Tiger” na białym tle.

W formacie całostronicowym znalazły się w nowych numerach „Dziennika Gazety Prawnej”, „W Sieci” i „Do Rzeczy”, a w mniejszym formatach - w „Rzeczpospolitej” i „Gazecie Wyborczej”.

Kryzys wizerunkowy Tigera zaczął się w środę, kiedy użytkownicy Twittera zwrócili uwagę na wpis instagramowy tej marki z 1 sierpnia: grafikę z wyciągniętym środkowym palcem oraz napisami: „1 sierpnia. Dzień pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Z profilu szybko usunięto ten wpis, a także wpisy z 10 kwietnia i 15 czerwca (tego dnia w br. przypadało Boże Ciało).

Maspex przeprosił za publikację wpisu z 1 sierpnia. - Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć. Wiemy, że usunięcie tej publikacji nie naprawi tego błędu, ale post został już usunięty. Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy. Nigdy podobna sytuacja się nie powtórzy - zapewniła firma. Kilka godzin później poinformowała, że przekazała 500 tys. zł w ramach zbiórki „Pomoc dla Powstańców”, organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej. Odpowiadająca za komunikację Tigera na Instagramie agencja J. Walter Thompson Group Poland zwolniła dwie zajmujące się tym osoby i także przeprosiła za wpis z 1 sierpnia.

Następnego dnia Maspex za porozumieniem stron rozwiązał umowę z J. Walter Thompson Group Poland oraz zapowiedział, że profile Tigera na Twitterze i Instagramie zostaną zamknięte.

W środę Michał Rachoń w programie „Minęła 20” w TVP Info demonstracyjnie wylał zawartość puszki Tigera. W wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl zapewnił, że był to niestandardowy komentarz publicystyczny, a nie zachęta do bojkotu konsumenckiego marki.

Z kolei w piątek Polskie Radio poinformowało, że nie będzie już kupować żadnych produktów Maspexu, a Grupa Lotos - że wycofuje Tigera ze sprzedaży na swoich stacjach.

Dołącz do dyskusji: Producent Tigera przeprasza w ogłoszeniach prasowych

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
d
Tylko przypominają o sobie niepotrzebnie w złym kontekście. PR tam chyba robi syn prezesa. ;-]
odpowiedź
User
kto płaci za reklamy?
Maszpeks czy niby agencja coś tam Tomson?
odpowiedź
User
Sebastian
1.Nie wybaczę im tego
2.To nie jest reklama to antyreklama , ostatnie ich reklamy w telewizji żenada , że żal. A w internecie to brak szacunku a co do z 15 czerwca to koniec świata. Nic tylko płakać.
odpowiedź