SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Producent Tigera przeprasza w ogłoszeniach prasowych

Maspex Wadowice w kilku tytułach prasowych wykupił reklamy, w których przedstawia się jako producent napoju Tiger i przeprasza. To kolejne działanie firmy po kryzysie wizerunkowym marki.

Article

Reklamy zawierają jedynie czarny napis „Przepraszamy. Producent napoju Tiger” na białym tle.

W formacie całostronicowym znalazły się w nowych numerach „Dziennika Gazety Prawnej”, „W Sieci” i „Do Rzeczy”, a w mniejszym formatach - w „Rzeczpospolitej” i „Gazecie Wyborczej”.

Kryzys wizerunkowy Tigera zaczął się w środę, kiedy użytkownicy Twittera zwrócili uwagę na wpis instagramowy tej marki z 1 sierpnia: grafikę z wyciągniętym środkowym palcem oraz napisami: „1 sierpnia. Dzień pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Z profilu szybko usunięto ten wpis, a także wpisy z 10 kwietnia i 15 czerwca (tego dnia w br. przypadało Boże Ciało).

Maspex przeprosił za publikację wpisu z 1 sierpnia. - Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć. Wiemy, że usunięcie tej publikacji nie naprawi tego błędu, ale post został już usunięty. Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy. Nigdy podobna sytuacja się nie powtórzy - zapewniła firma. Kilka godzin później poinformowała, że przekazała 500 tys. zł w ramach zbiórki „Pomoc dla Powstańców”, organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej. Odpowiadająca za komunikację Tigera na Instagramie agencja J. Walter Thompson Group Poland zwolniła dwie zajmujące się tym osoby i także przeprosiła za wpis z 1 sierpnia.

Następnego dnia Maspex za porozumieniem stron rozwiązał umowę z J. Walter Thompson Group Poland oraz zapowiedział, że profile Tigera na Twitterze i Instagramie zostaną zamknięte.

W środę Michał Rachoń w programie „Minęła 20” w TVP Info demonstracyjnie wylał zawartość puszki Tigera. W wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl zapewnił, że był to niestandardowy komentarz publicystyczny, a nie zachęta do bojkotu konsumenckiego marki.

Z kolei w piątek Polskie Radio poinformowało, że nie będzie już kupować żadnych produktów Maspexu, a Grupa Lotos - że wycofuje Tigera ze sprzedaży na swoich stacjach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Producent Tigera przeprasza w ogłoszeniach prasowych

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
d
Tylko przypominają o sobie niepotrzebnie w złym kontekście. PR tam chyba robi syn prezesa. ;-]
25 3
odpowiedź
User
kto płaci za reklamy?
Maszpeks czy niby agencja coś tam Tomson?
9 1
odpowiedź
User
Sebastian
1.Nie wybaczę im tego
2.To nie jest reklama to antyreklama , ostatnie ich reklamy w telewizji żenada , że żal. A w internecie to brak szacunku a co do z 15 czerwca to koniec świata. Nic tylko płakać.
16 13
odpowiedź
User
Wojteq
Niestety, portfolio Maspexu wypadło z mojej listy zakupów. Tarczyn, Tiger, Łowicz, Plusszzz, Kotlin, Krakus, Tymbark, Kubuś, DrWitt. Przykro mi, jesteście zerem.
21 19
odpowiedź
User
pator
Nie rozumiem tej zajadłości.
"portfolio Maspexu wypadło z mojej listy zakupów. Tarczyn, Tiger, Łowicz, Plusszzz, Kotlin, Krakus, Tymbark, Kubuś, DrWitt. Przykro mi, jesteście zerem."
Poślesz na bruk setki jak nie tysiące Polaków, produkujących świetne rzeczy bo jakiś debil z agencji reklamowej miał za ciasne rurki?
Producent po zauważeniu problemu wywalił ich na zbity pysk, przelał górę kasy zadośćuczynienia i kaja się. Dlaczego tylko nienawidzisz? A jak sprzeda firmę? Nowy właściciel też będzie przeklęty? To kto jest winien? Konkretnie? Prezes, produkty. ludzie którzy tam pracują czy agencja reklamowa? A dwa - czym chcesz zastapić jak 99% rzeczy w sklepach to niemiecki i francuski produkt. Jak myslisz - kto teraz na forach podjudza i komu na tym zależy?
46 13
odpowiedź
User
Jac
To chyba koniec Tiger przez jakiegoś handlowca popapranca mi też przelejcie kasę to odbuduje wam wizerunek mam sporo świetnych pomysłów a tego co wymyślił reklamę nauczył szacunku do historii
12 2
odpowiedź
User
Zejdźcie na ziemie
Wyścig durnych manifestacji w wykonaniu lizusów posadzonych przez prawice na państwowych stołkach... a to Polska firma, polski kapitał. Wzorową postawa wobec głupiej kreatywności agencji reklamowej. Serio producent Tigera w tym wszystkim zachował się wzorowo. Inne firmy zatruwają środowisko, unikają podatków, wyzyskują pracę dzieci - i za nic nie przepraszaja. A tu niszowy poscik WIELKIE HONOROWE ZADOŚĆUCZYNIENIE i... takie bicie piany.
5 13
odpowiedź
User
Janek
A ja tam lubię Tigera i będę pił. Przeprosili, kasę wypłacili i teraz Powstańcy maja na leki, protezy, i prąd. A taki bojkot to żenada , to Polska firma i trzeba swoich wspierać ......, kto jest za Maspex ? A dla czego Panstwo nie pomaga Postancą . A co Polskie radio zrobiło dla nich. Polska świętsza od Papierza.
10 23
odpowiedź
User
hggg
W sumie to może i dobrze, że się na nich uwzięli. Następnym razem inni pomyślą 100x.
18 2
odpowiedź
User
MJ
Nie rozumiem tej zajadłości.
"portfolio Maspexu wypadło z mojej listy zakupów. Tarczyn, Tiger, Łowicz, Plusszzz, Kotlin, Krakus, Tymbark, Kubuś, DrWitt. Przykro mi, jesteście zerem."
Poślesz na bruk setki jak nie tysiące Polaków, produkujących świetne rzeczy bo jakiś debil z agencji reklamowej miał za ciasne rurki?
Producent po zauważeniu problemu wywalił ich na zbity pysk, przelał górę kasy zadośćuczynienia i kaja się. Dlaczego tylko nienawidzisz? A jak sprzeda firmę? Nowy właściciel też będzie przeklęty? To kto jest winien? Konkretnie? Prezes, produkty. ludzie którzy tam pracują czy agencja reklamowa? A dwa - czym chcesz zastapić jak 99% rzeczy w sklepach to niemiecki i francuski produkt. Jak myslisz - kto teraz na forach podjudza i komu na tym zależy?
1 4
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing