WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Polskie Radio rezygnuje z produktów Maspexu, Lotos wycofuje Tigera ze sprzedaży

Gorący temat

Anna Dzierzędzka: z MediaComu do Value Media

0

Producent Tigera przeprasza w ogłoszeniach prasowych

2017-08-14 A A A KOMENTARZE: 28 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Maspex Wadowice w kilku tytułach prasowych wykupił reklamy, w których przedstawia się jako producent napoju Tiger i przeprasza. To kolejne działanie firmy po kryzysie wizerunkowym marki.

Producent Tigera przeprasza w ogłoszeniach prasowych

Reklamy zawierają jedynie czarny napis „Przepraszamy. Producent napoju Tiger” na białym tle.

W formacie całostronicowym znalazły się w nowych numerach „Dziennika Gazety Prawnej”, „W Sieci” i „Do Rzeczy”, a w mniejszym formatach - w „Rzeczpospolitej” i „Gazecie Wyborczej”.

Kryzys wizerunkowy Tigera zaczął się w środę, kiedy użytkownicy Twittera zwrócili uwagę na wpis instagramowy tej marki z 1 sierpnia: grafikę z wyciągniętym środkowym palcem oraz napisami: „1 sierpnia. Dzień pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Z profilu szybko usunięto ten wpis, a także wpisy z 10 kwietnia i 15 czerwca (tego dnia w br. przypadało Boże Ciało).

Maspex przeprosił za publikację wpisu z 1 sierpnia. - Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć. Wiemy, że usunięcie tej publikacji nie naprawi tego błędu, ale post został już usunięty. Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy. Nigdy podobna sytuacja się nie powtórzy - zapewniła firma. Kilka godzin później poinformowała, że przekazała 500 tys. zł w ramach zbiórki „Pomoc dla Powstańców”, organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej. Odpowiadająca za komunikację Tigera na Instagramie agencja J. Walter Thompson Group Poland zwolniła dwie zajmujące się tym osoby i także przeprosiła za wpis z 1 sierpnia.

Następnego dnia Maspex za porozumieniem stron rozwiązał umowę z J. Walter Thompson Group Poland oraz zapowiedział, że profile Tigera na Twitterze i Instagramie zostaną zamknięte.

W środę Michał Rachoń w programie „Minęła 20” w TVP Info demonstracyjnie wylał zawartość puszki Tigera. W wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl zapewnił, że był to niestandardowy komentarz publicystyczny, a nie zachęta do bojkotu konsumenckiego marki.

Z kolei w piątek Polskie Radio poinformowało, że nie będzie już kupować żadnych produktów Maspexu, a Grupa Lotos - że wycofuje Tigera ze sprzedaży na swoich stacjach.

Autor: tw

Wiecej informacji: Tiger, Maspex, przeprosiny, kryzys wizerunkowy

Komentarze (28) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia