„MasterChef 8” oglądało 1,91 mln widzów. TVN liderem w 16-49

Średnia oglądalność ósmej edycji „MasterChefa” wyniosła 1,91 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 400 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 50,75 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„MasterChef 8” oglądało 1,91 mln widzów. TVN liderem w 16-49
Jury "MasterChefa", fot. TVN

Ósma seria „MasterChefa” nadawana była w TVN w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 8 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program premierowe odcinki gromadziły średnio 1,91 mln widzów, co przełożyło się na 11,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,93 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek - śledziło go 2,35 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/milionerzy-hitem-tvn-teleturniej-stracil-270-tys-widzow,7170798477011073a ##

TVN w trakcie emisji „MasterChefa 8” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, nadająca wówczas gł. prognozę pogody, „Wojenne dziewczyny” i początek reality-show „Rolnik szuka żony”, co dało jej 13,76 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „Kabaret na żywo”; 10,96 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (gł. „The Wall. Wygraj Marzenia” i powtórki relacji z wydarzeń muzycznych; 3,99 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był liderem rynku.

grafika

Wpływy reklamowe z emisji premierowych odcinków „MasterChefa 8” wyniosły 50,75 mln zł. Dla porównania, siódma edycja z reklam przyniosła 45,25 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuchenne-rewolucje-tvn-20-sezon-wyniki-ogladalnosci-kontynuacja,7170802593622145a ##

Zwycięzcą właśnie zakończonej edycji programu został Grzegorz Zawierucha, który otrzymał tytuł najlepszego kucharza, 100 tys. zł. oraz możliwość wydania swojej książki.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa