2,3 mln widzów „MasterChefa”, TVN liderem. Kolejna edycja za rok

Średnia oglądalność siódmej edycji „MasterChefa” wyniosła 2,31 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii widownia programu spadła o 90 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 45,25 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że kolejna edycja reality-show trafi na antenę stacji jesienią 2019 roku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,3 mln widzów „MasterChefa”, TVN liderem. Kolejna edycja za rok
Aleksandra Nguyen, zwyciężyni „MasterChefa 7”; fot. Telewizja TVN

Siódma seria „MasterChefa” nadawana była w TVN w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 9 września do 9 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program gromadził średnio 2,31 mln widzów, co przełożyło się na 13,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 16,45 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuchenne-rewolucje-tvn-18-sezon-wyniki-ogladalnosci,7171188944508545a ##

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek serii. Oglądało go 2,71 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-tvn-7-sezon-ogladalnosc-program-zyskal-110-tys-widzow,7171194544142465a ##

TVN w trakcie emisji „MasterChefa 6” był drugi w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, nadająca wówczas gł. prognozę pogody, „Dziewczyny ze Lwowa” i początek reality-show „Rolnik szuka żony”, co dało jej 16,53 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „W rytmie serca” i „Kabaret na żywo”; 12,55 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (gł. filmy fabularne; 4,28 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak liderem rynku.

TVN w trakcie emisji „MasterChefa 7” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, nadająca wówczas gł. prognozę pogody, serwis sportowy „Drogi wolności” i początek reality-show „Rolnik szuka żony”, co dało jej 13,89 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „W rytmie serca” i „Kabaret na żywo według Paranienormalnych”; 10,64 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (filmy fabularne; 4,96 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN miał większą przewagę nad konkurencją.

grafika

Wpływy reklamowe z emisji premierowych odcinków „MasterChefa 7” wyniosły 45,25 mln zł. Dla porównania, szósta edycja z reklam przyniosła 45,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą właśnie zakończonej edycji programu została pochodząca z Wietnamu Aleksandra Nguyen.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja TVN zdecydowała się kontynuować program. Jego ósma edycja emitowana będzie jesienią 2019 roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"