2,3 mln widzów „MasterChefa”, TVN liderem. Kolejna edycja za rok

Średnia oglądalność siódmej edycji „MasterChefa” wyniosła 2,31 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii widownia programu spadła o 90 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 45,25 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że kolejna edycja reality-show trafi na antenę stacji jesienią 2019 roku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,3 mln widzów „MasterChefa”, TVN liderem. Kolejna edycja za rok
Aleksandra Nguyen, zwyciężyni „MasterChefa 7”; fot. Telewizja TVN

Siódma seria „MasterChefa” nadawana była w TVN w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 9 września do 9 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program gromadził średnio 2,31 mln widzów, co przełożyło się na 13,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 16,45 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuchenne-rewolucje-tvn-18-sezon-wyniki-ogladalnosci,7171188944508545a ##

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek serii. Oglądało go 2,71 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-tvn-7-sezon-ogladalnosc-program-zyskal-110-tys-widzow,7171194544142465a ##

TVN w trakcie emisji „MasterChefa 6” był drugi w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, nadająca wówczas gł. prognozę pogody, „Dziewczyny ze Lwowa” i początek reality-show „Rolnik szuka żony”, co dało jej 16,53 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „W rytmie serca” i „Kabaret na żywo”; 12,55 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (gł. filmy fabularne; 4,28 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak liderem rynku.

TVN w trakcie emisji „MasterChefa 7” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, nadająca wówczas gł. prognozę pogody, serwis sportowy „Drogi wolności” i początek reality-show „Rolnik szuka żony”, co dało jej 13,89 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „W rytmie serca” i „Kabaret na żywo według Paranienormalnych”; 10,64 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (filmy fabularne; 4,96 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN miał większą przewagę nad konkurencją.

grafika

Wpływy reklamowe z emisji premierowych odcinków „MasterChefa 7” wyniosły 45,25 mln zł. Dla porównania, szósta edycja z reklam przyniosła 45,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą właśnie zakończonej edycji programu została pochodząca z Wietnamu Aleksandra Nguyen.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja TVN zdecydowała się kontynuować program. Jego ósma edycja emitowana będzie jesienią 2019 roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa