Mateusz Kusznierewicz reklamuje internet mobilny dla firm w T-Mobile

Ruszyła kampania reklamująca promocyjną ofertę internetu mobilnego dla firm w T-Mobile. Twarzą akcji jest Mateusz Kusznierewicz, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy DDB Warszawa, Engine i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mateusz Kusznierewicz reklamuje internet mobilny dla firm w T-Mobile

W ramach promocji klienci biznesowi T-Mobile otrzymują dostęp do nielimitowanego internetu mobilnego przez pierwsze miesiące trwania umowy. W zależności od wybranej taryfy blueconnect biznes - S, M, L oraz XL i 100XL - czas promocyjnej usługi to odpowiednio 3, 6, 9 i 12 miesięcy. Ponadto przy podpisywaniu umowy na abonament za 60 zł netto miesięcznie można otrzymać tablet Samsung Galaxy Tab 3 za złotówkę. Taka oferta będzie obowiązywać do 15 czerwca.

W kampanii wspierającej promocję występuje Mateusz Kusznierewicz, były żeglarz sportowy obecnie prowadzący działalność biznesową. - Mobilny internet bez limitów przyspiesza mój biznes - deklaruje w reklamach.

Kusznierewicz to kolejna znana osoba reklamująca w ostatnim czasie T-Mobile. W styczniu br. w spotach sieci pojawił się Zbigniew Wodecki (obejrzyj je i przeczytaj więcej), a od początku kwietnia trwa kampania z udziałem Marcina Prokopa i Czesława Mozila (zobacz szczegóły).

grafika

Obecna akcja reklamowa obejmuje radio, prasę, internet (serwisy informacyjne, tematyczne i społecznościowe) oraz outdoor.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja Engine, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta