Dziennikarz wrócił do „Teleexpressu” po siedmiu latach

Mateusz Trojan rozpoczął współpracę z „Teleexpressem” TVP1, zajmuje się przygotowaniem informacji kulturalnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To jego powrót do programu po siedmiu latach przerwy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Dziennikarz wrócił do „Teleexpressu” po siedmiu latach
fot. Maciej Orłoś/X

Trojan pracował w Telewizji Polskiej od 1999 roku. W „Teleexpressie” zajmował się informacjami kulturalnymi, przybliżał widzom film, teatr czy balet. W 2017 r. Piotr Lichota, ówczesny dyrektor TAI, zdecydował o rozstaniu z dziennikarzem.

Teraz dziennikarz znów będzie przygotowywał informacje kulturalne. W serwisie poza nim zajmują się tym także Justyna Dżbik-Kluge i Paulina Kamińską. - Będziemy taką trójcą od kultury - mówi nam Mateusz Trojan. 

Współpracę z „Teleexpressem” ma łączyć z pracą w dziale wydawniczym Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, z którym związany jest od wielu lat.

“Teleexpress” w nowej wersji

„Teleexpress” po powrocie na antenę w styczniu br. prowadzą Maciej Orłoś i Aleksandra Kostrzewska, do których w sobotę dołączył Bartosz Cebeńko. Szefową serwisu jest Danuta Dobrzyńska, a jako wydawca pracuje w nim Dariusz Łukawski.

 

 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa