„albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99” - 18-latkowie w kampanii mBanku (wideo)

mBank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, której bohaterami i grupą docelową są 18-latkowie. Akcja, przygotowana przez VML Poland i Flota Filmowa, jest prowadzona pod hasłem „albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99” - 18-latkowie w kampanii mBanku (wideo)

Kampania jest oparta na spocie, który pokazuje typowe zajęcia z dzieciństwa grupy przyjaciół, którzy mają obecnie po 18 lat. Przy okazji przedstawiany jest rozwój mediów społecznościowych, komputerów i telefonów komórkowych w ostatnich dwóch dekadach.

Akcja ma charakter wizerunkowy. W ramach działań uruchomiono serwis Albo99.pl opisujący krótko usługi dla młodych użytkowników oferowane przez mBank.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mbank-karta-debetowa-promowana-przez-youtuberow-blowka-i-ajgora-ignacego ##

Kampania jest też prowadzona na Facebooku i YouTubie. Jest skierowana do osób kończących 18 lat, taki użytkownikom wyświetli się spot. Ponadto mogą otrzymać koszulkę z napisem „Rocznik 1999”, jeśli napiszą do bota mBanku w Messengerze.

Za kreację kampanii i zakup mediów odpowiada agencja VML Poland, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe