Kampania jest oparta na spocie, który pokazuje typowe zajęcia z dzieciństwa grupy przyjaciół, którzy mają obecnie po 18 lat. Przy okazji przedstawiany jest rozwój mediów społecznościowych, komputerów i telefonów komórkowych w ostatnich dwóch dekadach.
Akcja ma charakter wizerunkowy. W ramach działań uruchomiono serwis Albo99.pl opisujący krótko usługi dla młodych użytkowników oferowane przez mBank.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mbank-karta-debetowa-promowana-przez-youtuberow-blowka-i-ajgora-ignacego ##
Kampania jest też prowadzona na Facebooku i YouTubie. Jest skierowana do osób kończących 18 lat, taki użytkownikom wyświetli się spot. Ponadto mogą otrzymać koszulkę z napisem „Rocznik 1999”, jeśli napiszą do bota mBanku w Messengerze.
Za kreację kampanii i zakup mediów odpowiada agencja VML Poland, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa.












