WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„3 Party Challenge” - interaktywny spot reklamuje nowe wódki Wyborowa (wideo)

Gorący temat

Telewizja Polska spłaci 800 mln zł pożyczki w latach 2019-2023. „Płynność finansowa nie jest zagrożona”

7

McCann & MRM wypromuje markę Wyborowa w Polsce i globalnie

2017-02-06 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Agencja McCann & MRM została wybrana do obsługi marki Wyborowa (Pernod Ricard) na rynku polskim oraz arenie międzynarodowej. Ma odpowiadać za strategie i kreację.

McCann & MRM wypromuje markę Wyborowa w Polsce i globalnie

Wyborowa powierzyła agencji McCann & MRM opracowanie strategii komunikacji marki zarówno na rynku polskim, jak i w komunikacji globalnej. Agencja została wyłoniona na drodze przetargu.

„Wyborowa to jedna z rodzimych marek, która jest jedną z naszych najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce i na świecie. Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że tak prestiżowy klient powierzył nam tak odpowiedzialne zadanie jakim jest dalsze budowanie marki i wspieranie jej ambicji biznesowych zarówno na rynku lokalnym, jak i na skalę światową - powiedział Wojciech Borowski, prezes zarządu McCann Worldgroup.

Za ostatnie działania marki w naszym kraju odpowiadała agencja IQ Marketing, która pod koniec 2016 roku zrealizowała kampanię „Wyborowa 3 Party Challenge". Ostatnie kampanie międzynarodowe przeprowadziła szwedzka agencja Perfect Fools.

Marka Wyborowa działa w ponad 80 krajach.

Autor: pr

Wiecej informacji: Wyborowa, Pernod Ricard

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia