McDonald’s pod naciskiem blokuje pornografię w sieci internetowej w swoich restauracjach

Sieć McDonald’s zaczęła blokować treści pornograficzne w funkcjonujących w jej restauracjach hot-spotach. To efekt presji ze strony organizacji Enough is Enough walczącej z pornografią w internecie.

Udostępnij artykuł:
McDonald’s pod naciskiem blokuje pornografię w sieci internetowej w swoich restauracjach
McDonald’s, fot. Shutterstock.com

Blokowanie treści erotycznych i pornograficznych wprowadzono w 14 tys. restauracji McDonald’s działających w Stanach Zjednoczonych.

W komunikacie firma potwierdziła, że goście w jej lokalach korzystający z darmowego dostępu do internetu nie będą mogli oglądać na swoich urządzeniach stron pornograficznych.

McDonald’s zaznaczył, że do tej pory nie otrzymał żadnych skarg związanych z oglądaniem porno w jego restauracjach i nigdy nie było związanych z tym incydentów, jednak firma postanowiła wprowadzić blokadę by podnieść bezpieczeństwo i komfort klientów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pod-naciskiem-organizacji-chroniacej-dzieci-i-rodziny-reklamodawcy-wycofuja-sie-z-nagiej-randki ##

Decyzja McDonalda może być jednak wynikiem nacisków organizacji Enough is Enough, która w USA walczy z pornografią i innymi zagrożeniami w internecie. Działacze tego ruchu od dwóch lat naciskali na McDonald’s, by sieć wprowadziła ograniczenia w dostępie do treści erotycznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska