SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Mecenas Lena Barska” hitem Czwórki. Niedzielne premiery oglądało 470 tys. widzów, a piątkowe powtórki - 940 tys. osób

Nowy serial Czwórki „Mecenas Lena Barska” gromadził średnio 470 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji wygrała walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TVN7 i TV Puls, a wpływy z reklam wyniosły 3,07 mln zł. Niemal dwukrotnie wyższą oglądalność (944 tys. osób) notowały powtórki serialu pokazywane w piątkowym prime-time.

Article

Premierowe odcinki serialu „Mecenas Lena Barska” w telewizyjnej Czwórce oglądać można było w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 1 października do 26 listopada 2017 roku.

Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 470 tys. widzów, co przełożyło się na 4,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,46 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek serialu. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 669 tys. osób.

Czwórka w czasie emisji nowego serialu wygrała walkę o widza w rynku telewizyjnym ze swoimi największymi konkurentami. Dla porównania, udział TVN7 wyniósł 3,81 proc., a TV Puls - 3,50 proc.

Również w grupie 16-59 kanał TV4 wypadł najlepiej, ale w 16-49 miał minimalnie gorszy wynik od TV Puls.

Wpływy reklamowe Czwórki wokół emisji premierowych odcinków „Mecenas Leny Barskiej” wyniosły 3,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Niemal dwukrotnie wyższą widownię gromadziły powtórki serialu pokazywane w bardzo atrakcyjnym paśmie - w piątki o godz. 20.00. Emisje produkcji, wyemitowane w okresie od 6 października do 1 grudnia br., śledziło 944 tys. widzów, co przełożyło się na 6,22 proc. udziału w 4+, 4,86 proc. w 16-49 i 5,78 proc. w 16-59.

Produkcja zarówno w niedziele jak i w piątki miała wyższe wyniki, niż średnia oglądalność TV4. Na przykład w pierwszym półroczu br. średni udział TV4 wśród wszystkich widzów wyniósł 4,04 proc. W grupie komercyjnej stacja miała 4,19 proc. udziału (w tym ujęciu powtórki również wypadły lepiej, a premiery - minimalnie gorzej).

Fabuła obyczajowego serialu koncentruje się na losach Leny Barskiej (w tej roli Izabella Bukowska) - atrakcyjnej czterdziestolatki, która jest właścicielką kancelarii prawniczej. Prywatnie Lena jest matką dwojga nastoletnich dzieci (Natalia Idzikiewicz i Jakub Dyniewicz).

W produkcji występują również m.in.: Piotr Wiszniowski, Andrzej Pieńko, Marta Termena i Ludmiła Warzecha.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mecenas Lena Barska” hitem Czwórki. Niedzielne premiery oglądało 470 tys. widzów, a piątkowe powtórki - 940 tys. osób

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
no to mnie zaskoczyło ... a najbardziej głos lektora w tej zapowiedzi ...
2 0
odpowiedź
User
Krasawica
Hitem jest nie tyle wynik serialu, co po prostu miejsce jego powtórek w ramówce TV4: w piątek wieczór.
Dobre miejsce daje dobre wyniki - i już.
2 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing