Mecze hitami tygodnia. „Mam talent!” na czele rozrywki, „Rolnik” spadł na trzecie miejsce

Mecze eliminacji do Euro 2016 zdominowały w zeszłym tygodniu podium najpopularniejszych programów w telewizji. Ogromna oglądalność spotkania Polska-Irlandia sprawiła, że „Rolnik szuka żony” spadł na trzecie miejsce w kategorii programów rozrywkowych, a liderem w niej był tym razem „Mam talent!”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Mecze hitami tygodnia. „Mam talent!” na czele rozrywki, „Rolnik” spadł na trzecie miejsce
fot.: Cezary Piwowarski/TVN

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, w okresie od 5 do 11 października br. najwięcej widzów zgromadził niedzielny mecz eliminacji do Euro 2016 Polska-Irlandia, który w Polsacie obejrzało średnio 9,16 mln osób przy udziale wynoszącym 51,25 proc. w grupie wszystkich widzów (łącznie z Polsatem Sport spotkanie miało w sumie 10,3 mln oglądających, więcej na ten temat).

Drugi mecz - czwartkowe spotkanie Polska-Szkocja - znalazło się na miejscu trzecim rankingu z widownią na poziomie 6,62 mln osób i udziałem wynoszącym 41,33 proc. Druga pozycja należała natomiast do hitowego serialu TVP2 „M jak miłość”, który we wtorek zgromadził przed telewizorami 6,78 mln oglądających i miał 42,74 proc. udziału.

Dopiero na 10. lokacie w zestawieniu znalazł się emitowany w TVP1 w czasie czwartkowego meczu „Ojciec Mateusz”, który miał średnio 3,52 mln widzów (20,59 proc. udziału).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/male-miasta-naleza-do-polsatu-duzy-spadek-tvn-top-40-stacji ##

Wśród programów rozrywkowych liderem okazał się emitowany w TVN w soboty „Mam talent!”, który oglądało 3,19 mln widzów przy udziale wynoszącym 27,33 proc. Znalazł się on jednak dopiero na miejscu 13.

Drugą pozycję w kategorii rozrywki zajął „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” Polsatu, który śledziło 3,15 mln osób (20,38 proc. udziału).

Konkurujący z niedzielnym meczem „Rolnik suka żony” TVP1 spadł na trzecie miejsce wśród programów rozrywkowych, gromadząc jednak sporo, bo 3 mln widzów i notując 16,55 proc. udziału w rynku.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był mecz Polska-Irlandia z 4,51 mln widzów i 55,88 proc. udziału, a drugie miejsce zajęło spotkanie Polska-Szkocja (3,33 mln widzów; 48,22 proc. udziału). Trzeci był serial „M jak miłość” (2,35 mln; 33,96 proc.).

Wśród programów rozrywkowych pierwsze miejsce zajął tu także „Mam talent!”, który w wybrało 1,34 mln widzów z tej grupy, co dało mu 21,49 proc. udziału.

Kolejne pozycje w tej kategorii należały do trzech programów Polsatu, takich jak: „Nasz nowy dom” (1,24 mln; 23,26 proc.), ”Hell’s Kitchen” (1,19 mln; 18,73 proc.) oraz „Top Chef” (1,18 mln; 18,04 proc.).

 

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa