SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MediaCom wycofuje się z przetargu na medialny budżet Nokii

Dom mediowy MediaCom nie będzie bronił wartego 415 milionów dolarów globalnego budżetu medialnego firmy Nokia.

Należąca do holdingu reklamowego WPP Group firma obsługuje w tym zakresie fińskiego producenta telefonów komórkowych od stycznia 2006 roku. Wówczas pokonała ona dom mediowy ZenithOptimedia, którego klientem Nokia była przez wcześniejsze 10 lat.

"MediaCom postanowił nie uczestniczyć w przetargu. Nie weźmie w nim udziału także żadna inna agencja należąca do WPP bądź GroupM" - powiedział członek kierownictwa holdingu, dodając, że decyzja została podjęta w wyniku zbyt niskich stawek zaoferowanych przez Nokię.

Według źródeł mających wiedzę o szczegółach przetargu, w walce o medialny budżet Nokii rywalizują agencje należące do holdingów Omnicom, Interpublic Group i Havas.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: MediaCom wycofuje się z przetargu na medialny budżet Nokii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl