MediaCom wycofuje się z przetargu na medialny budżet Nokii

Dom mediowy MediaCom nie będzie bronił wartego 415 milionów dolarówglobalnego budżetu medialnego firmy Nokia.

km
km
Udostępnij artykuł:

Należąca do holdingu reklamowego WPP Group firma obsługuje w tymzakresie fińskiego producenta telefonów komórkowych od stycznia2006 roku. Wówczas pokonała ona dom mediowy ZenithOptimedia,którego klientem Nokia była przez wcześniejsze 10 lat.

"MediaCom postanowił nie uczestniczyć w przetargu. Nie weźmie wnim udziału także żadna inna agencja należąca do WPP bądź GroupM" -powiedział członek kierownictwa holdingu, dodając, że decyzjazostała podjęta w wyniku zbyt niskich stawek zaoferowanych przezNokię.

Według źródeł mających wiedzę o szczegółach przetargu, w walce omedialny budżet Nokii rywalizują agencje należące do holdingówOmnicom, Interpublic Group i Havas.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta