SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Wolniak w VML Poland będzie przeprowadzać klientów przez transformację digitalową

Michał Wolniak w VML Poland obejmuje nowe stanowisko head of advisory. W agencji pełnił ostatnio funkcję szefa strategii.

Michał WolniakMichał Wolniak

Wolniak zajmie się transformacją cyfrową biznesu klientów. Jego zespół pracować będzie nad wykorzystywaniem rozwiązań z zakresu marketing intelligence, business inteligence. Celem działań będzie opracowanie i wdrażanie nowych narzędzi biznesowych w organizacjach klientów.

- Wraz z rozwojem grupy i rozrostem naszych kompetencji dostrzegliśmy potrzebę bardziej dojrzałego doradztwa biznesowego. Planowanie strategiczne według metodyki connected consumer experience zdecydowanie wychodzi poza pole czysto komunikacyjne. VML idzie dużo dalej: budujemy dla klientów nowe strumienie przychodów z kanałów cyfrowych - komentuje Michał Wolniak.

Przez ostatnie 10 lat Wolniak pełnił w VML funkcję chief strategy officera. Na początku minionego tygodnia stanowisko to przejął Paweł Loedl.

Zmiany w VML Poland

W ostatnich dniach w agencji VML doszło do kilku roszad na najwyższym szczeblu menadżerskim. Z firmą po 10 latach pożegnała się Agnieszka Grzymkowska, client service director. Jej obowiązki przejął Michał Banaszewski, awansując na stanowisko chief business officera. Będzie zarządzać zespołem 40 account managerów i 7 account directorów. Z firmą związany jest od 2013 roku.

Dołącz do dyskusji: Michał Wolniak w VML Poland będzie przeprowadzać klientów przez transformację digitalową

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Opcje
Opcje są dwie.

1/ M. Wolniak wychodzi z firmy na "miękko" więc wymyślono mu stanowisko, które ładnie w branżuni brzmi, ale nic nie znaczy. Czyt. nic nie będzie robił, a potem zniknie.
2/ Ktoś w VML nie zauważył, że mariaż consultingu i reklamy w Polsce to farsa, która robi ludziom krzywdę (D. Digital czy K2).
3/ Coś pomiędzy 1 i 2 czyli ostatnie podrygi pana Michała.
odpowiedź
User
ZnafcyWszedzie
@Opcje - jak to dobrze, że wyjaśniłeś wszystkim o co chodzi. Jeżeli ktoś będzie miał jeszcze większy ścisk 4 liter - wystarczy, że przeczyta Twój komentarz.
odpowiedź