SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

VML Poland: Paweł Loedl za Michała Wolniaka chief strategy officerem, odchodzi Agnieszka Grzmkowska

Paweł Loedl, ostatnio strategy director w ING Banku Śląskim po roku przerwy wrócił do agencji VML Poland. Jako chief strategy officer zastąpi Michała Wolniaka. Michał Banaszewski awansował na chief business officera zastępując Agnieszkę Grzmkowską, która odchodzi z agencji.

Paweł Loedl Article

Dokładny zakres obowiązków Pawła Loedla w VML ma zostać podany w najbliższych dniach. Loedl z VML Poland rozstał się latem ub.r. Przeszedł wówczas do ING Banku Śląskiego, gdzie objął stanowisko dyrektora strategii.

Przed odejściem pracował w VML Poland siedem lat - najpierw jako strategic planner, a przez sześć ostatnich lat na stanowisku dyrektora strategii. Odpowiadał m.in. za przygotowanie i realizację strategii komunikacji internetowej. Pracował dla takich  klientów i marek, jak Żywiec, Warka, Bacardi, Tic Tac, belVita, PZU i Red Bull.

Na stanowisku chief strategy officera zastąpi Michała Wolniaka, który zajmował je przez 10 lat. Nowa funkcja i zakres obowiązków Michała Wolniaka zostaną ogłoszone w najbliższych dniach. On sam na razie nie komentuje zaistniałych w agencji zmian.

Z VML Poland po blisko 10 latach pracy rozstaje się Agnieszka Grzymkowska, client service director. Dalszych planów zawodowych nie ujawnia.

Jej obowiązki przejmuje Michał Banaszewski, awansując na stanowisko chief business officera. Będzie zarządzać pracą 40 account managerów i 7 account directorów. W VML Poland Banaszewski pracuje od 2013 roku, poprzednio pełnił funkcję business development directora. Wcześniej był m.in. client service directorem w Pride&Glory Interactive i account directorem w FireFly Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: VML Poland: Paweł Loedl za Michała Wolniaka chief strategy officerem, odchodzi Agnieszka Grzmkowska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing