SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Microsoft uruchomił portal dla firm

Microsoft udostępnił polskim firmom informacyjno-edukacyjny portalinternetowy. Dostępny w języku polskim serwis ma zwiększać ichkompetencje biznesowe i technologiczne.

W dostępnej pod adresem www.microsoft.com/poland/partnerwitrynie znajdują się materiały informacyjne, narzędzia edukacyjne,prezentacje multimedialne, a także dokumenty i szablony pomagająceim m.in. definiować długofalowe strategie biznesowe itechnologiczne oraz świadomie rozwijać wybrane specjalizacjebranżowe i produktowe. W portalu można też znaleźć narzędziaułatwiające codzienną pracę: wzory dokumentów ofertowych, szablonyankiet itp. Opisy scenariuszy biznesowych mają uprościć firmomprzygotowanie treści prezentacji handlowych, a biblioteki grafik -nadanie im profesjonalnego wyglądu.

Strona udostępnia informacje, których zdobycie byłoby dlaposzczególnych firm kosztowne, np. bieżące raporty światowych firmanalitycznych. Witryna gromadzi także materiały pomocnicze,rozszerzające wiedzę na temat branż, bieżących problemów biznesu,najlepszych praktyk oraz technologii.

Celem portalu jest także doskonalenie umiejętności sprzedażyrozwiązań opartych na technologiach i produktach Microsoft. -Staramy się, aby partnerzy byli w stanie dobrze przygotować się dooferowania swoich rozwiązań na konkurencyjnym rynku, dlatego wportalu znajdują się poradniki na temat pozycjonowania rozwiązańwobec konkurencji, segmentowania rynku i planowania sprzedaży-wyjaśnia Magdalena Bogucka, specjalista ds. programów partnerskichw polskim oddziale Microsoft. - Przede wszystkim jednak portalpomaga zrozumieć podstawy skutecznej sprzedaży: trafną ocenępotrzeb klientów i przygotowanie ofert odpowiadających tympotrzebom, często w kontekście konkretnej branży - dodaje.

Serwis ułatwia też firmom współpracę z Microsoft, udostępniającim narzędzia do komunikacji z opiekunami, grupy dyskusyjne,formularze pozwalające zgłosić zapotrzebowanie na pomoc architektówrozwiązań, specjalistów branżowych lub technologicznych. W nowymportalu znajduje się również kompleksowy opis aktualnej ofertyMicrosoft z warunkami licencyjnymi. Oddzielna sekcja zostałapoświęcona informacjom o trwających promocjach i programachmarketingowych, w których firmy mogą wziąć udział.

Dołącz do dyskusji: Microsoft uruchomił portal dla firm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl