SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Milion widzów serialu „19+”. TVN liderem w grupie komercyjnej

Nowy paradokument „19+” ogląda średnio 1,04 mln osób. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pierwsze w grupie komercyjnej 16-49, docelowej dla reklamodawców.

Premierowe odcinki „19+” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 16.30, począwszy od 7 listopada br. Pierwsze 12 odcinków (pokazane do 23 listopada br.) oglądało średnio 1,04 mln widzów. Przełożyło się to na 10,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą popularnością cieszył się odcinek z 23 listopada. Zgromadził on przed telewizorami 1,15 mln oglądających. Emisja ta miała również najwyższe udziały - wyniosły one odpowiednio 11,86 proc. i 18,52 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

SHR %

2016-11-07

16:30:02

16:57:01

1 069 146

10,94%

15,07%

2016-11-08

16:30:09

16:57:03

1 099 288

11,28%

17,82%

2016-11-09

16:29:52

16:56:51

1 011 105

10,50%

16,23%

2016-11-10

16:29:55

16:56:46

1 119 464

11,69%

17,88%

2016-11-14

16:30:10

16:56:40

1 065 506

11,42%

15,79%

2016-11-15

16:29:51

16:56:37

1 125 208

11,24%

17,16%

2016-11-16

16:29:42

16:56:18

892 742

8,83%

12,96%

2016-11-17

16:29:05

16:56:30

1 052 171

10,73%

17,38%

2016-11-18

16:30:10

16:56:43

983 233

10,14%

16,53%

2016-11-21

16:29:23

16:55:45

934 852

9,85%

13,67%

2016-11-22

16:30:02

16:56:36

932 489

9,87%

16,75%

2016-11-23

16:29:58

16:56:57

1 146 299

11,86%

18,52%

Średnio:

1 035 854

10,69%

16,28%

TVN paradokumentalny serial „19+” emituje mniej więcej między godz. 16.29, a 16.56. Stacja ma w tym czasie 10,51 proc. udziału wśród wszystkich widzów, co daje jej trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Liderem w tym paśmie jest Polsat, nadający wówczas konkurencyjny paradokument „Na ratunek 112”, co przekłada się na 14,23 proc. udziału. Druga jest TVP1 (powtórki „Ojca Mateusza”; 11,64 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (gł. powtórki seriali; 6,74 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwszy jest już jednak TVN, mający 16 proc.. Dalej plasują się: Polsat (13,77 proc.), Dwójka (7,33 proc.) i Jedynka (6,98 proc.).

Dni powszednie - 16:29-16:56

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

SHR %

SHR %

Polsat

14,23%

13,77%

TVP1

11,64%

6,98%

TVN - 19+

10,51%

16,00%

TVP2

6,74%

7,33%

„19+” to produkcja z gatunku scripted docu, która opowiada historie absolwentów klasy maturalnej, próbujących odnaleźć się w dorosłym świecie. Serial przedstawia losy grupy przyjaciół mieszkających ze sobą, których poznajemy w przełomowym dla nich momencie - tuż po uroczystym rozdaniu świadectw maturalnych.

Scripted docu produkowany jest przez krakowski oddział TVN. Zdjęcia rozpoczęto jesienią zeszłego roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Dołącz do dyskusji: Milion widzów serialu „19+”. TVN liderem w grupie komercyjnej

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Przerażony
Nie ma się z czego cieszyć... To zły omen, że tyle ludzi ogląda takie barachło, pokazujące życie z jakiejś patologii. Ani to ciekawe, ani prawdziwe, wyciągnąc stąd nie ma co... Ręce opadają...
odpowiedź
User
marta87
Wyciaganie wódy na szkolnym korytarzu po zakonczeniu roku dalo obraz tego czegos co szkoda serialem nazwac
odpowiedź
User
Ship
Połowa to emeryci ? IQ widzów pewnie poniżej średniej dla Polski ;)
odpowiedź