SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dołącz do generacji Mi” - Bank Millennium reklamuje Millenet w nowej odsłonie (wideo)

Bank Millennium udostępnił w nowej wersji swoją platformę bankowości elektronicznej Millenet. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Dołącz do generacji Mi”.

Nowa odsłona serwisu internetowego i aplikacji mobilnej Millenet została przygotowana we własnym zakresie przez Bank Millennium. Na platformie wprowadzono nowe rozwiązania technologiczne (m.in. mikroserwisy) i design.

Z platformy mogą na razie korzystać pierwsi klienci Banku Millennium, stopniowo będzie ona udostępniona kolejnym grupom użytkowników.

- Wierzymy, że dobra komunikacja i zrozumienie codziennych potrzeb klientów w kontakcie z bankiem są niezbędne, aby dostarczyć to, czego użytkownicy rzeczywiście potrzebują. Nowe rozwiązania w bankowości elektronicznej projektowaliśmy tak, aby każdy z naszych klientów był traktowany w sposób indywidualny - podkreślamy to w komunikacji reklamowej. Naszą ambicją jest, by każdy klient mógł powiedzieć „mój bank rozumie mnie i ułatwia mi wszystko, co robię” - opisuje Halina Karpińska, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Banku Millennium.

Nową odsłonę Millenetu wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Dołącz do generacji Mi”. Jest realizowana w internecie: na YouTubie i platformach VOD.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Serviceplan, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: „Dołącz do generacji Mi” - Bank Millennium reklamuje Millenet w nowej odsłonie (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Annn
Niezmiennie maniera Smerfa Mądrali. To naprawdę działa?
odpowiedź