Nowa odsłona serwisu internetowego i aplikacji mobilnej Millenet została przygotowana we własnym zakresie przez Bank Millennium. Na platformie wprowadzono nowe rozwiązania technologiczne (m.in. mikroserwisy) i design.
Z platformy mogą na razie korzystać pierwsi klienci Banku Millennium, stopniowo będzie ona udostępniona kolejnym grupom użytkowników.
- Wierzymy, że dobra komunikacja i zrozumienie codziennych potrzeb klientów w kontakcie z bankiem są niezbędne, aby dostarczyć to, czego użytkownicy rzeczywiście potrzebują. Nowe rozwiązania w bankowości elektronicznej projektowaliśmy tak, aby każdy z naszych klientów był traktowany w sposób indywidualny - podkreślamy to w komunikacji reklamowej. Naszą ambicją jest, by każdy klient mógł powiedzieć „mój bank rozumie mnie i ułatwia mi wszystko, co robię” - opisuje Halina Karpińska, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Banku Millennium.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bank-millenium-wprowadza-mozliwosc-tymczasowej-blokady-kart-platniczych-jak-to-dziala,7171113090283649a ##
Nową odsłonę Millenetu wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Dołącz do generacji Mi”. Jest realizowana w internecie: na YouTubie i platformach VOD.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Serviceplan, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.










