SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Millward Brown będzie badać marki w modelu MDF

Firma badawcza Millward Brown wprowadza system Meaningfully Different Framework (MDF), na którym będą oparte jej wszystkie  rozwiązania i usługi doradcze w zakresie zarządzania markami. Pierwsza zostanie zaprezentowana w kwietniu.

Millward Brown opracowała MDF z użyciem nowych technik, którymi wyniki marek z całego świata przeanalizowano w trzech aspektach. Przekonania (beliefs) to ocena marek w oparciu o gromadzoną przez 40 lat bazę wiedzy o postawach wobec ponad 50 tys. brandów. Funkcjonowanie mózgu (brains) to nowe badania nad wpływem idei oraz emocji na nastawienie konsumentów wobec marek. Natomiast Zachowania (behavior) to weryfikacja oparta na danych behawioralnych u poszczególnych respondentów służąca do określania wartości marek mającej bezpośrednie przełożenie na ich sprzedaż.

Wyniki tych badań pokazały, że marki mocno wyróżniające się generują pięciokrotnie większy wolumen sprzedaży, zyskują premię cenową wynoszącą 13 proc. i czterokrotnie częściej osiągają wzrost udziału wartościowego w rynku w kolejnych 12 miesiącach - w porównaniu do marek, które w tak istotnie się nie wyróżniają. Na tej podstawie firma szacuje, że marki wyróżniające się będą osiągać roczny wzrost średnio na poziomie 6,9 proc. w ujęciu wartościowym.

W związku z tym Millward Brown opracowała w systemie MDF dodatkowe wskaźniki dla marek: Power, Premium & Potential (siła, premia cenowa i potencjał), które mają sugerować, jak kształtować inwestycje i strategię marek, aby osiągać wzrost  finansowy.

MDF po raz pierwszy zostanie wprowadzony w odświeżonej wersji usługi BrandDynamics, która wejdzie na rynek w kwietniu br. Następnie nowy model zostanie zintegrowany ze wszystkimi elementami oferty Millward Brown. - W pierwszej połowie roku wprowadzimy szereg nowych i udoskonalonych rozwiązań, które pozwolą naszym klientom na efektywniejsze zarządzanie budżetem i szybsze podejmowanie lepszych decyzji dotyczących marek i komunikacji - deklaruje prezes firmy, Eileen Campbell.

Dołącz do dyskusji: Millward Brown będzie badać marki w modelu MDF

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl