SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Miłość na bogato” z dużą popularnością w sieci, ale niewielką w telewizji. Będzie drugi sezon?

Średnio 26 tys. widzów oglądało premierowe odcinki “Miłości na bogato” w stacji Viva Polska, zaś w internecie każdy odcinek wyświetlono średnio 365 tys. razy. Bardzo prawdopodobne jest, że powstanie kolejny sezon produkcji.

“Miłość na bogato” nadawana była na antenie Viva Polska premierowo w czwartki o 19.30 w okresie od 29 sierpnia do 31 października br. Pokazane przez stację 10 odcinków zgromadziło średnio 25,5 tys. widzów, co zapewniło stacji 0,19 proc. udziału w grupie 4+ i 0,32 proc. w 16-49. Jeszcze wyższy udział serialu był w grupie docelowej Vivy, czyli wśród widzów między 13.  a 29. rokiem życia, gdzie wyniósł 0,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów (41 tys.) zgromadził ostatni odcinek serialu.

Topowe odcinki “Miłości na bogato”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

31-10-2013

40 695

0,29%

26-09-2013

34 763

0,24%

12-09-2013

34 198

0,26%


Dane pokazują, że “Miłość na bogato” zanotowała wyższy wynik od średniego dobowego udziału Vivy w okresie jej emisji, który plasował się na poziomie wynoszącym odpowiednio 0,17 proc. i 0,26 proc.

W czasie nadawania premierowych odcinków “Miłości” Viva Polska zajęła trzecie miejsce wśród kanałów rozrywkowych i muzycznych dla młodzieży. Liderem w tym czasie była Eska TV z wynikiem na poziomie 0,38 proc., ale stacja ta nadaje także w naziemnej telewizji cyfrowej. Drugie miejsce zajął kanał 4fun.tv. Słabiej od Vivy wypadła siostrzana stacja MTV Polska, której udział wyniósł 0,19 proc.

Serial cieszył się sporą popularnością w sieci, gdzie - jak wynika z danych własnych nadawcy - każdy odcinek obejrzano 365 tys. razy, a łączna liczba wyświetleń wszystkich 10 epizodów wyniosła 4 mln. Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, któremu towarzyszyła promocja i duży szum w mediach. W internecie wyświetlono go prawie 1,4 mln razy.

Widownia serialu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Eska TV

51 014

0,38%

0,65%

4fun.tv

27 899

0,21%

0,36%

Viva Polska

25 542

0,19%

0,32%

MTV Polska

11 799

0,09%

0,20%


Marta Hopfer, PR manager kanału Viva Polska, podkreśla, że stacja jest zadowolona z wyników oglądalności serialu. - Mamy dobry produkt, któremu przez 10 tygodni udało się wzbudzać ogromne zainteresowanie, to dobrze wróży - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Hopfer. Na razie jednak nie podaje informacji, czy na pewno powstanie drugi sezon “Miłości”.

“Miłość na bogato” była połączeniem serialu fabularnego i reality-show. Opowiadała o grupie młodych, zamożnych ludzi z Warszawy, którzy walczą o odnalezienie miłości i szczęścia w życiu, w produkcji grają amatorzy wcielający się w postaci bliskie sobie. W obsadzie znalazła się m.in. znana z Top model” Marcela Leszczak czy były uczestnik “You Can Dance” Gabriel Piotrowski.

Dołącz do dyskusji: “Miłość na bogato” z dużą popularnością w sieci, ale niewielką w telewizji. Będzie drugi sezon?

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
"Mamy dobry produkt, któremu przez 10 tygodni udało się wzbudzać ogromne zainteresowanie, to dobrze wróży ." Typowa korporacyjna gadka, gdzie nawet pożar w głównej siedzibie firmy nazywają zapaloną świeczką, a co gorsza uparcie trzymają się przy swoim zdaniu! Pani Ładna... Pani wróci na ziemię. Oglądalność MTV czy Vivy jest na poziomie kilku oglądaczy + ich zwierzęta, karaluchy i pająki z nimi mieszkające.
odpowiedź
User
balowicz
nie znam ani jednej osoby która by to oglądała
odpowiedź
User
Tez gwiazda
Milosc na bogoto w realu tylko w tvp z pseudo gwiazda Lewicka w roli glownej w towarzystwie ...... i kto wie czyim ?
odpowiedź