Piosenki o dzieciach, podróżach i siłowni promują mOkazje w mBanku (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa programu rabatowego mOkazje w mBanku. Akcja jest oparta na spotach, w których o zaletach śpiewają różne osoby.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piosenki o dzieciach, podróżach i siłowni promują mOkazje w mBanku (wideo)

W jednym za spotów z kampanii o programie mOkazje rapuje mężczyzna, opowiadający o wydatkach związanych z jego dziećmi. W drugiej reklamie kobieta w stylistyce piosenki pop śpiewa o ofertach z mOkazji dotyczących turystyki, a w trzeciej - mężczyzna na siłowni śpiewa o mOkazjach w stylistyce disco.

Wszyscy bohaterowie opisują, jak łatwo jest korzystać z rabatowych ofert w ramach mOkazji oraz w jaki sposób otrzymuje się zwrot części wydanych środków.

- W działaniach reklamowych przypominamy klientom, jak prosto korzysta się z naszego programu rabatowego. Wystarczy wybrać mOkazję, zapłacić z mBankiem (kartą, online lub BLIKiem), a część wydanej kwoty automatycznie wróci na konto klienta. O tych trzech krokach, w lekki i nieco humorystyczny sposób opowiadają przygotowane przez nas spoty - opisuje Rafał Borkowski, zastępca dyrektora departamentu marketingu bankowości detalicznej w mBanku.

W poprzednich kampaniach banku reklamowane były rachunek osobisty eKonto oraz konto dla firm.

Nowa kampania reklamowa będzie prowadzona m.in. w internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, spoty (w reżyserii Anny Maliszewskiej) wyprodukowała firma Tango Productiona, a media zaplanował dom mediowy Mindshare Polska (należący do GroupM).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"