SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mona Kinal chief marketing officer Empiku

Mona Kinal została chief marketing officer Empiku, obejmując nadzór nad zespołami brandu i komunikacji, PR & eventów oraz trade marketingu w firmie - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.

Jako chief marketing officer Kinal będzie odpowiadać za zarządzanie marką, komunikację marketingową 360 stopni - w tym działania ATL, BTL, PR, CSR - jak również za obecność w social mediach oraz kreację i content marketing.

Przez ostatnie kilka miesięcy na tym stanowisku był wakat, poprzednio szefową marketingu Empiku była Mira Dobek.

Mona Kinal posiada 17-letnie doświadczenie w pracy m.in. jako global marketing director w firmie OTCF SA (właściciel marki 4F), global marketing director w Kazar Group, w Viacom International Media Networks, Discovery Networks Europe w regionie Europy Centralnej oraz i Środkowo-Wschodniej w ramach sieciowej agencji MMD.

- Cieszę się, że dołączam do dynamicznie rosnącej firmy, opartej na mocnej kulturze organizacji, z jasną strategią rozwoju i silnym leadership. Wierzę, że moja wiedza i dotychczasowe doświadczenie przyczynią się do dalszego wzmocnienia pozycji biznesowej Empiku, jak i wizerunku samej marki - stwierdza Mona Kinal.

Ewa Szmidt-Belcarz, prezes grupy Empik uważa, że spółka „rozwija się niesamowicie szybko i wielokierunkowo - biznesowo oraz jako organizacja”. - Dlatego nieustannie poszukujemy twórczych liderów, jak i talentów do naszego dynamicznego zespołu. Mona Kinal wniesie do Empiku nie tylko szerokie doświadczenie w obszarze brand management czy  komunikacji, ale także unikalną perspektywę, nowe pomysły, kreatywność oraz wyjątkową energię - ocenia.

Mona Kinal skończyła politologię na Uniwersytecie Warszawskim, psychologię kliniczną na SWPS oraz seksuologię kliniczną na SWPS. Studiowała na University of Nijmegen w Holandii oraz Central Saint Martins w Londynie.

W 2018 roku grupa kapitałowa Empik osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 17,9 proc. do 1,79 mld zł i 58,66 mln zł zysku netto. Z jej głównych pionów najmocniej, o 30,1 proc., urósł sprzedażowo e-commerce.

 

 

Dołącz do dyskusji: Mona Kinal chief marketing officer Empiku

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
Mona gratulacje!!!
odpowiedź
User
Wilanow
To jest niesamowite
Jak ona dostaje te wszystkie prace
odpowiedź
User
KrisKros
Mona Lisą byłaś mi, marzyłem tylko o Tobie...
Empik ma już gotowy podkład pod kampanię wiosenna
odpowiedź