Monika Richardson znika z kanału TTV

Monika Richardson, prowadząca magazyn „Studio TTV” w telewizji TTV, znika z anteny stacji - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl - Potwierdzam, złożyłam wypowiedzenie - mówi nam Richardson.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

- To była moja decyzja. Wizje naszej dalszej współpracy się rozeszły - odpowiada pytana o przyczyny odejścia. - Mam nowe plany zawodowe, ale jeszcze nie mogę nic na ten temat powiedzieć - ucina dziennikarka.

- Zakończyliśmy z Moniką Richardson współpracę - potwierdza dla Wirtualnemedia.pl Karol Smoląg, rzecznik prasowy Grupy TVN, właściciela TTV, ale sprawy nie komentuje.

Monika Richardson od 15 września br. prowadziła w stacji weekendowy magazyn „Studio TTV”. Od listopada br. z dwóch wydań magazynu na antenie zostało jedno. Powodem tej decyzji była słaba oglądalność talk-show (w pierwszym miesiącu wyniosła ona 35 tys. widzów przy udziale na poziomie 0,30 proc.). W związku z tym - jak już informowaliśmy - stacja rozstała się z częścią redakcji magazynu (więcej na ten temat). Jednym prowadzącym emitowane tylko w niedziele „Studio TTV” będzie Roman Czejarek.

Monika Richardson z TTV związana była od lutego br. Wiosną prowadziła w stacji program „Raz lepiej, raz gorzej”. W przeszłości prezenterka przez wiele lat pracowała w TVP2, gdzie była gospodynią show „Europa da się lubić”, a także „Pytania na śniadanie” i magazynu kulturalnego „Wstęp wolny”. Richardson była też prezenterką Radia Złote Przeboje i redaktor naczelną „Zwierciadła”, brała także udział w kampanii kawy Prima (więcej na ten temat).

grafika

Monika Richardson, fot. TTV

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej