WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Kolejny dodruk „Przekroju”. 60 tys. egz. ze względu na „ogromne zainteresowanie czytelników”

Monika Sękowska: z Edipresse Polska do „Przekroju”

2017-02-07 A A A KOMENTARZE: 6 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Monika Sękowska zaczęła pracę jako manager kwartalnika „Przekrój”. Poprzednio przez osiem lat była związana z Edipresse Polska.

Monika Sękowska Monika Sękowska

W „Przekroju” Monika Sękowska odpowiada za marketing, koordynację projektów promocyjnych i działania PR.

„Przekrój” jako kwartalnik pojawił się na rynku w połowie grudnia ub.r. Pismo ma profil społeczno-kulturalny, ma format A3, 148 stron i kosztuje 14,90 zł. Początkowy nakład wyniósł 50 tys. egz., z uwagi na duże zainteresowanie ze strony czytelników zrealizowano dwa dodruki tego numeru: pierwszy to 29,9 tys. egz., a drugi - 60 tys. egz.

Monika Sękowska poprzednio przez osiem lat pracowała w Edipresse Polska. Najpierw była specjalistą ds. PR, a wiosną ub.r. objęła nowo utworzone stanowisko szefa biura zarządu i komunikacji. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy oraz za funkcjonowanie biura jej zarządu.

Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.

Autor: tw

Wiecej informacji: Monika Sękowska, Przekrój

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia