MullenLowe MediaHub wygrywa regionalny przetarg mediowy CCC

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał ponadregionalny przetarg na obsługę marki CCC. Działania mediowe w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub wygrywa regionalny przetarg mediowy CCC

Dom mediowy MullenLowe MediaHub w tym roku rozpoczął współpracę z największą detaliczną spółką obuwniczą w Europie – firmą CCC. Agencja została wybrana w ramach przetargu. Pierwszym efektem współpracy obu firm jest kampania reklamowa „Go for more”, która ruszyła na początku marca.

MullenLowe MediaHub zajmuje się planowaniem i zakupem mediów: telewizja, kino i inne media.

Odpowiada także za działania CCC na innych rynkach europejskich: koordynuje działania marketingowe w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji, gdzie prowadzona jest aktualnie ta sama kampania. Jednocześnie MediaHub pełni usługi doradcze i planistyczne na rynku austriackim i niemieckim.

Koordynacja na zagranicznych rynkach odbywa się w ścisłej współpracy mediowej z mediowymi  strukturami  IPG Media Brands.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej