SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Go for more - idę po więcej” w rekordowej kampanii CCC (wideo)

Firma obuwnicza CCC rozpoczęła największą w swojej historii kampanię reklamową, prowadzoną jednocześnie w czterech krajach. W akcji, opartej na nowym pozycjonowaniu i haśle głównym marki: „Go for more”, nie występują promujące ją wcześniej znane osoby.

W reklamach pokazywana jest szeroka oferta butów i torebek dostępnych w sklepach CCC, m.in. nowe, wiosenno-letnie kolekcje obuwia skórzanego Lasocki i butów sportowych Sprandi. Prezentuje je siedem kobiet, trzech mężczyzn i grupa dzieci.

Kampania jest oparta na nowym haśle głównym marki CCC: „Go for more” oraz podkreślaniu, że kobiety mają różne cele i potrzeby, a jeśli czują się dobrze i są pewne siebie, mogą je łatwiej realizować. W reklamach pojawiają się też slogany pomocnicze: „Idę po więcej”, „Idę zmieniać świat”, „Idę po swoje”, „Idę dalej niż inni”, „Idę po szczęście” i „Idę tańczyć”.

W kampanii nie występują natomiast znane osoby, które promowały CCC w ostatnich latach. W poprzedniej akcji reklamowej, prowadzonej jesienią ub.r., wystąpili Anja Rubik i Sasha Knezevic.

Nowa kampania jest skierowana przede wszystkim do kobiet. Ma na celu ocieplenie wizerunku marki CCC i zbliżenie jej do konsumentów, a także pokazanie, że buty i torebki CCC pasują do różnych okazji życiowych.

Firma CCC podkreśla, że jest to największa akcja marketingowa w jej historii. Działania będą prowadzone przez najbliższe dwa miesiące w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji. Obejmą telewizję i kina (spoty 60-, 30- i 15-sekundowe), prasę (magazyny kobiece), internet oraz sklepy CCC.

Koncepcję nowej komunikacji CCC oraz kreację całej kampanii przygotowała agencja Change. Spoty nakręcił Łukasz Ziętek, wyreżyserował kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, a wyprodykował dom produkcyjny Lemon. Za nową stronę internetową CCC i działania w social media odpowiada agencja OS3, a za zakup mediów na wszystkich czterech rynkach - dom mediowy MullenLowe Media Hub.

Dołącz do dyskusji: „Go for more - idę po więcej” w rekordowej kampanii CCC (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Bardzo udana kampania. Świeżo, estetycznie i "światowo".Aż chce się iść do sklepu ;)
odpowiedź
User
kolo
reklama świetna i ta wspaniała muzyka. ile wspomnień przy słuchaniu. Dobre buty reklamowane b.dobrą muzyką
odpowiedź
User
???
powyzsze posty chyba pisza ludzie z change albo pracownicy ccc hahahahahahah!!!!11
odpowiedź