MullenLowe Warsaw rozszerzyła współpracę z L’Oréal Polska

Agencja MullenLowe Warsaw wygrała przetarg na prowadzenie siedmiu serwisów internetowych marek dywizji CPD HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Dotychczas MullenLowe odpowiadała za trzy z nich.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Warsaw rozszerzyła współpracę z L’Oréal Polska

MullenLowe Warsaw już od 2017 roku jest odpowiedzialna za stronę Garnier w Polsce. W 2019 roku przejęła stronę Mixa, a w 2021 Maybelline NY. Ostatecznie firma L'Oréal zdecydowała się przenieść wszystkie marki do jednej agencji i w tym celu zorganizowała przetarg. 

W efekcie wygranej MullenLowe Warsaw utrzymała dotychczasową obsługę, a dodatkowo  poszerzyła portfolio o strony internetowe L'Oréal Paris w Polsce oraz na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Łącznie agencja zarządza obecnie treściami stron siedmiu marek L’Oréal.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski