SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multi Communications wypromuje markę Nurofen

Multi Communications rozpoczęło współpracę z firmą Reckitt Benckiser zarządzającą w Polsce marką Nurofen.

Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami medycznymi, organizację warsztatów dla mediów oraz doradztwo PR dla działań marketingowych związanych z budowaniem wizerunku marki Nurofen na polskim rynku.

Działania zespołu odpowiedzialnego za projekt koordynują Krzysztof Pilaszek (senior account manager) oraz Agata Nowicka (junior account manager). Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Okres trwania umowy objęty jest klauzulą poufności.

Dołącz do dyskusji: Multi Communications wypromuje markę Nurofen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl