SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multikino Media podwyższa ceny reklam w okresach najwyższej frekwencji i przy hitach

Multikino Media wprowadza nową ofertę reklamową, z wyższymi stawkami w okresach najwyższej frekwencji kinowej oraz przy największych hitach, przy których czas reklamowy można rezerwować z dużym wyprzedzeniem.

W nowej ofercie Multikino Media droższe niż dotychczas będą reklamy jesienią, przed Bożym Narodzeniem i w okolicach walentynek. Firma uzasadnia, że wtedy z jednej strony więcej osób niż zwykle odwiedza kina, a z drugiej strony rośnie zainteresowanie ze strony reklamodawców. Nie podaje, o ile dokładnie wzrosną stawki, zaznaczając, że wycena poszczególnych kampanii zależy od indywidualnych uwarunkowań.

Ponadto Multikino Media wprowadza dużo wcześniejszą sprzedaż kampanii przed hitami kinowymi (w ramach tzw. opcji follow the movie). - Aby pojawić się w bloku reklamowym przed produkcją, na którą czeka cała Polska, będzie trzeba zapłacić więcej - zapowiada Joanna Oczkowska, dyrektor sprzedaży w firmie.

Już dziś reklamodawcy mogą wykupywać czas przed emisją dziewiątej części „Gwiezdnych wojen” (jej premierę zaplanowano na grudzień br.) oraz nowym filmie o Jamesie Bondzie (trafi do kin w lutym 2020 roku).

- Spodziewam się, że rok 2019 okaże się jeszcze większym sukcesem frekwencyjnym niż miniony 2018. Przed nami świetnie zapowiadające się produkcje z Polski, jak i z zagranicy - podkreśla Joanna Oczkowska.

Multikino Media jest brokerem reklamowym w 51 kinach, przede wszystkim sieci Multikino i Cinema 3D. Firma nie podaje swoich wyników z ub.r., natomiast zaznacza, że według danych Kantar Media jej udział w rynku reklamy kinowej wzrósł z 36 proc. w 2017 roku do 38 proc. w ub.r.

- Po znakomitym 2018 roku, w którym kina z naszej oferty zgromadziły rekordową widownię, 2019 to dla nas rok dalszego rozwoju. Multikino Media ma szansę stać się niezaprzeczalnym liderem w Warszawie: w listopadzie 2018 r. w C.H. Reduta otwarte zostało kolejne kino obsługiwanej przez nas sieci Cinema 3D, a już niebawem w naszej ofercie pojawi się nowy multipleks w Galerii Młociny. W sumie w ofercie Multikino Media znajdzie się aż 10 kin wielosalowych - wylicza Joanna Oczkowska.

W ub.r. kina w Polsce sprzedały prawie 60 mln biletów.

Dołącz do dyskusji: Multikino Media podwyższa ceny reklam w okresach najwyższej frekwencji i przy hitach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl