„Na czasie UA” nowym programem Superstacji. Audycja jest nadawana w języku ukraińskim

Superstacja rozpoczęła emisję nowego programu „Na czasie UA” - cotygodniowego programu o charakterze informacyjno-poradnikowym dla półtora miliona Ukraińców, mieszkających w Polsce. Program nadawany jest w języku ukraińskim.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Na czasie UA” nowym programem Superstacji. Audycja jest nadawana w języku ukraińskim

„Na czasie UA” (ukraiński tytuł - „На часі UA”) przedstawia najważniejsze wydarzenia z życia ukraińskiej mniejszości w naszym kraju a także wydarzenia istotne z punktu widzenia polsko-ukraińskich stosunków dwustronnych.

Ukraińscy dziennikarze, tworzący program, starają się w nim ponadto odpowiedzieć na najważniejsze pytania, dotyczące problemów codziennego życia w Polsce: dzięki rozmowom z zaproszonymi do studia gośćmi audycja „Na czasie UA” jest platformą porad oraz wskazówek, które mogą ułatwić życie mieszkającym w Polsce Ukraińcom.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lucjan-olszowka-reporter-superstacji ##

Program na antenie Superstacji emitowany jest w soboty o godz. 21.45, począwszy od 16 września 2017 roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS