Na Twitterze „Newsweek” przed „Gazetą Wyborczą”, a „Wprost” przed „Polityką” (TOP 15)

Twitterowy profil „Newsweek Polska” przekroczył poziom 700 tys.  obserwujących, a konto „Gazety Wyborczej” ma ich już ponad 650 tys. Najbardziej angażujące są wpisy „Newsweeka”, „Przeglądu Sportowego” i „Polityki”. Stosunkowo mało popularne są profile serwisów internetowych „Faktu” i „Super Expressu”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na koniec września „Newsweek Polska” miał na Twitterze 703,4 tys. obserwujących, o 18,3 tys. więcej niż miesiąc wcześniej, a „Gazeta Wyborcza” - 654,1 tys. po wzroście o 10,4 tys. przez miesiąc - pokazuje raport firmy Sotrender.

Oba tytuły są zdecydowanie najpopularniejszymi polskimi markami prasowymi na portalu, zanotowały też w zeszłym miesiącu największe wzrosty liczby followersów. Wśród pozostałych profili w zestawieniu żaden nie zyskał więcej niż 1,8 tys. obserwujących. Na trzecim miejscu znalazł się tygodnik „Wprost” z 420,1 tys. followersów, a dalej „Polityka” (179,5 tys.), „Rzeczpospolita” (136,2 tys.), „Krytyka Polityczna” (130,4 tys.) i „Przegląd Sportowy” (130,3 tys.).

Dość mało popularne na Twitterze są tabloidy. Profil serwisu internetowego „Faktu” miało 19,9 tys. obserwujących, a reaktywowane kilka miesięcy temu konto serwisu „Super Expressu” śledzi obecnie 4,1 tys. użytkowników.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maffashion-i-zuzanna-borucka-najpopularniejsze-wsrod-blogerow-na-facebooku-blog-ojciec-najbardziej-angazuje-top-15_1 ##

grafika

Na profilu „Gazety Wyborczej” internauci wykonali w minionym miesiącu 17,3 tys. różnych aktywności (retweetów, polubień i odpowiedzi), na profilu „Przeglądu Sportowego” - 14,7 tys., a na profilu „Rzeczpospolitej” - 10,5 tys.

W przeliczeniu na jeden wpis najwięcej aktywności przypadało na kontach „Newsweeka” (35,2), „Przeglądu Sportowego” (30,4) i „Polityki” (27,2).

grafika

Użytkownicy Twittera najczęściej wspominali w swoich wpisach profil „Gazety Wyborczej” (6,2 tys. razy).

Nieco rzadziej wymieniane był nazwy kont „Przeglądu Sportowego” i „Rzeczpospolitej” (po 4,3 tys. razy), „Wprost” (3,1 tys.), „Do Rzeczy” (2,8 tys.) i „Newsweeka” (2,7 tys.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-i-disney-rezygnuja-z-kupna-twittera-w-grze-pozostaje-salesforce ##

grafika

Ogółem najwięcej aktywności zanotowano na profilach „Gazety Wyborczej” (55,2 tys.) i „Rzeczpospolitej” (45,1 tys.). Na kolejnych miejscach pod tym względem znalazły się profile „Przeglądu Sportowego” (31 tys.), „Wprost” (28,6 tys.) i „Do Rzeczy” (23,6 tys.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]