SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Naj” aż o 54 proc. w dół, na plusie “Poradnik Domowy”

W listopadzie ub.r. prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży, najwięcej, aż ponad połowę stracił “Naj Magazyn”. Do góry poszła jedynie sprzedaż “Poradnika Domowego”. Liderem pozostały “Dobre Rady”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika “Dobre Rady” (Grupa Burda) w listopadzie 2011 roku wyniosła 420 343 egz. po spadku o 9,28 proc. w porównaniu z listopadem 2010 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn “Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem poszła w dół o 5,88 proc. do 413 819 egz. Tytuł ten ma jednak obecnie ma cenę 2,20 zł, zaś w listopadzie 2010 roku kosztował 1,99 zł.

Z czwartej lokaty na trzecią awansował “Poradnik Domowy” (Agora), którego wynik poszedł do góry o 10,76 proc., to jedyny wzrost w zestawieniu. W jedenastym miesiącu sprzedał się on w liczbie 368 471 egz. Teraz magazyn ten kosztuje 1,99 zł, natomiast w listopadzie 2010 roku jego cena wynosiła 2,99 zł. Jak wczoraj informowaliśmy, od wydania marcowego “Poradnik Domowy” zyskał nową szatę graficzną i rubryki (więcej na ten temat).

Najwięcej w rankingu stracił zajmujący ostatnie, siódme miejsce “Naj Magazyn” (G+J Polska). Jego sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. poszła w dół o 54,07 proc. i wyniosła już tylko 81 765 egz. Tytuł ten jednak listopadzie 2010 roku kosztował 2,60 zł, a rok później - 2,90 zł.

Drugi największy spadek odnotowała plasująca się oczko wyżej “Olivia” (Marquard Media Polska) - jej wynik zmalał o 31,34 proc. i wyniósł 128 542 egz.

Wirtualnemedia.pllistopad
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady420 343463 359
Świat Kobiety413 819439 671
Poradnik Domowy368 471332 682
Kobieta i Życie349 968404 997
Claudia221 165221 388
Olivia128 542187 212
Naj Magazyn81 765178 029


Porównując dane z listopada ub.r. do danych z października ub.r. widać, że najwięcej stracił także “Naj Magazyn” (18,17 proc.), a największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się może “Claudia” (G+J Polska, +28,28 proc.). 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPlistopadpaździernik
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady420 343438 711
Świat Kobiety413 819415 191
Poradnik Domowy368 471386 461
Kobieta i Życie349 968373 491
Claudia221 165172 404
Olivia128 542127 859
Naj Magazyn81 76599 922


 

Dołącz do dyskusji: “Naj” aż o 54 proc. w dół, na plusie “Poradnik Domowy”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ramon Velasquez
Kierownictwu G+J dedykuję utwór "Zagrajcie nam wszystkie srebrne dzwony". Puszczajcie go codziennie rano jak w Korei Północnej swoim pozostałym (jeszcze) pracownikom. To taki darmowy coaching ode mnie.
odpowiedź
User
obserwator
A ja proponuję cykl szkoleń dla Akademii G+ J (jesli kiedyś ruszy) jak doprowadzić magazyny do upadku.




odpowiedź
User
mirek
A pani bianka zamiast ludziom pomagać zbija kase na horoskopach w naju
odpowiedź