SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polscy internauci dłużej na TikToku. Allegro przed WP, Onetem i Interią

Dzięki dużemu wzrostowi przeglądarkowe Allegro.pl w marcu br. wysunęło się nad analogiczne wersje WP, Onetu i Interii. Wydłużył się przeciętny czas spędzany przez użytkowników na TikToku, a także platformach Grupy Google i koncernu Meta.

W marcu br. serwisy i aplikacje Google’a odwiedziło 28,89 mln polskich internautów (co dało 97,35 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 20 godzin, 52 minuty i 50 sekund. Miesiąc wcześniej miały 28,95 mln użytkowników, 97,51 proc. zasięgu oraz 20 godzin, 7 minut i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania - pokazują wyniki badania Mediapanel.

Należące do koncernu Meta platformy Facebook, Instagram i Messenger (WhatsApp jest klasyfikowany osobno) przyciągnęły 25,1 mln odwiedzających, każdego średnio na 24 godziny.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Czterech polskich wydawców przekroczyło pułap 20 mln użytkowników. Z serwisów i aplikacji Grupy Wirtualna Polska skorzystało 21,27 mln internautów (71,66 proc. zasięgu), każdy przeciętnie przez 2 godziny, 26 minut i 12 sekund, a z tych należących do Grupy Polsat-Interia - 20,98 mln użytkowników, średnio przez godzinę, 18 minut i 53 sekundy.

Grupa Allegro osiągnęła wzrost liczby odwiedzających z 19,7 do 20,61 mln, wyprzedzając w tej statystyce Grupę Ringier Axel Springer Polska, która zanotowała minimalny spadek - z 20,58 do 20,54 mln.

TikTok przyciągnął 13,99 mln polskich internautów, każdego średnio na 17 godzin, 7 minut i 10 sekund. Miesiąc wcześniej zanotował 13,9 mln użytkowników oraz 16 godzin, 35 minut i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Przeglądarkowe Allegro w górę

Google.com zanotowało w marcu 27,22 mln użytkowników, 91,69 proc. zasięgu oraz godzinę, 35 minut i 6 sekund średniego czasu korzystania, wobec 27,11 mln odwiedzających, 91,31 proc. zasięgu oraz godzinę, 37 minut i 53 sekundy przeciętnego czasu.

Przeglądarkowy Facebook miesiąc do miesiąca osiągnął wzrost z 19,91 do 20,03 mln użytkowników, wysuwając się nad przeglądarkowego YouTube’a (spadek z 20,15 do 19,84 mln). Zaś na Allegro.pl liczba odwiedzających poszła w górę z 14,67 do 17,38 mln, dzięki czemu wyprzedziło WP.pl (wzrost z 16,1 do 16,43 mln), Onet.pl (spadek z 16,26 do 16,15 mln) oraz Interia.pl (wzrost z 15,69 do 15,84 mln).

Netflix przyciąga na 10 godzin na komputerach

Na komputerach Grupa Google przyciągnęła 22,1 mln polskich internautów, każdego średnio na 5 godzin, 57 minut i 41 godzin. Grupa Allegro po wzroście z 9,71 do 11,83 mln użytkowników, dzięki czemu wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska (w górę z 10,91 do 10,94 mln).

Na Netfliksie każdy z 2,83 mln internautów spędził przeciętnie 10 godzin, 11 minut i 44 sekundy. Miesiąc wcześniej platforma miała 2,9 mln użytkowników oraz 9 godzin, 2 minuty i 35 sekund.

Przeglądarkowy YuoTube zanotował na komputerach 13,31 mln użytkowników oraz 7 godzin, 24 minuty i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a analogiczna wersja Facebooka - 11,96 mln odwiedzających oraz 4 godziny, 15 minut i 41 sekund średniego czasu.

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Polscy internauci dłużej na TikToku. Allegro przed WP, Onetem i Interią

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Kolejne bezsensowne badania jak co miesiąc!
Co ma piernik do wiatraka? Co ma oglądalność strony Biedronki do oglądalności onetu czy wikipedii?
Czy badacze może wiedzą jak się ma sprzedaż serka wiejskiego do sprzedaży żarówek 7 watowych?
odpowiedź
User
Pok
Podział na kategorie masz w szczegółowych danych tego badania. Ogólne zestawienie bez podziału też jest interesujące i występuje w badaniach na całym świecie. Twoje komentarze tego nie zmienią
odpowiedź