WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

"Party" liderem, a "Show" traci najwięcej

Najsłabsza od lat sprzedaż '"Wprost", "Gość Niedzielny" dogonił "Politykę"

2010-01-21 A A A KOMENTARZE: 19 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Największe tygodniki opinii zamknęły listopad 2009 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 18 proc. - stracił "Wprost" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Polityki" w listopadzie 2009 r. wyniosła 137 939 egz., czyli o 9 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 137 232 egz. (wzrost o 2 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 112 532 egz. (spadek o 4 proc.). Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost"), który miał sprzedaż mniejszą o 18 procent niż w listopadzie 2008 roku.

listopad

2009 2008
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Polityka 198 713 137 939 225 908 151 902
Gość Niedzielny 195 605 137 232 188 134 134 752
Newsweek Polska 184 047 112 532 205 428 117 003
Wprost 167 800 83 544 189 550 102 320
Przekrój 84 972 41 235 104 457 48 447
Przewodnik Katolicki 32 086 28 185 32 310 28 945
Przegląd 68 100 21 545 70 000 23 333
Tygodnik Powszechny 38 593 18 394 40 769 18 776

2009

listopad październik
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Polityka 198 713 137 939 199 050 143 329
Gość Niedzielny 195 605 137 232 195 878 137 530
Newsweek Polska 184 047 112 532 178 062 117 267
Wprost 167 800 83 544 168 925 94 280
Przekrój 84 972 41 235 84 880 42 162
Przewodnik Katolicki 32 086 28 185 31 704 28 232
Przegląd 68 100 21 545 68 100 21 703
Tygodnik Powszechny 38 593 18 394 41 121 18 762


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w listopadzie 2009r. sprzedała się w ilości 335 212 egz. (wzrost o 11 proc.).

listopad

2009 2008
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tygodnik Angora 492 712 335 212 454 646 300 441
Forum 31 942 18 087 36 173 18 308

 
2009

listopad październik
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tygodnik Angora 492 712 335 212 487 959 340 013
Forum 31 942 18 087 31 148 17 124


 

Autor: masz / wirtualnemedia.pl / wm

Wiecej informacji: Polityka, Gość Niedzielny, zkdp, Newsweek, Przekrój, Wprost, Tygodnik Angora

Fotoreportaże

Komentarze (19) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (476)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga