SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nasz nowy dom”, „Must be the music” i „Mega Hit” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

W ofercie reklamowej Polsatu na listopad najdroższe są spoty przy programach „Nasz nowy dom” i „Must be the music - Tylko muzyka”, wybranych filmach w paśmie „Mega Hit” oraz niedzielnych „Wydarzeniach”.

Najwięcej kosztuje emisja spotu przy prowadzonym przez Katarzynę Dowbor niedzielnym programie „Nasz nowy dom” - do 74,7 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek). Niewiele mniej trzeba zapłacić za emisję reklamy przy „Must be the music - Tylko muzyka” - maksymalnie 70,2 tys. zł.

Z kolei na obecność reklamową przy wybranych filmach nadawanych w paśmie „Mega Hit” trzeba wydać nawet do 73,4 tys. zł.

Ceny reklam przy kulinarnych programach wynoszą: od 57,9 do 65,6 tys. zł przy „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” i od 57,8 do 61,2 tys. zł przy „Top Chef”. Reklamy przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” kosztują od 45,8 do 57,8 tys. zł, a przy „Twoja twarz brzmi znajomo” - 53,8 tys. zł.

Na emisję spotu przy „Rinke za kratami” reklamodawcy wydadzą nawet 35,2 tys. zł, a przy show „Super Dzieciak” - 33,3 tys. zł.

Spośród seriali emitowanych w Polsacie najdroższą pozycją w listopadowym cenniku jest „Pierwsza miłość” - reklama przy nim kosztuje do 61,5 tys. zł. Za spot przy „Skazanych” należy zapłacić maksymalnie 52 tys. zł, zaś przy „Przyjaciółkach”  - 48 tys. zł, a przy komediowej produkcji „Świat według Kiepskich” - do 44,2 tys. zł.

Cena emisji reklamy przy „Wydarzeniach” kosztuje w niedziele nawet 66,6 tys. zł, w dni powszednie - do 59,4 tys. zł. Na spot przy serwisie sportowym zaraz po „Wydarzeniach” trzeba wydać 58 tys. zł przy wydaniu niedzielnym i do 48,4 tys. zł w dni powszednie, zaś przy prognozie pogody -  57,9 tys. zł w niedziele i maksymalnie 49,1 tys. zł w dni robocze.

31 października br. Polsat pokaże Ryjek 2015 - Rybnicką Jesień Kabaretową. Reklamy przy tym programie kosztują od 47,7 do 49,2 tys. zł.

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe TVN wyniosły 419,44 mln zł (według Nielsen Audience Measurement - zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom”, „Must be the music” i „Mega Hit” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Nasz Nowy Dom jest spoko w kwestii pomagania. Ale te zszokowanie, że ludzie mieszkają bez wody, kanalizacji, ogrzewania, nieraz ze źle zainstalowaną instalacją czy wilgocią, powoduje, że aż odechciewa się oglądać. Ile oni się unarzekają i w ogóle. No i ekipa z ilości 10 osób...
odpowiedź
User
300tresc.pl
Zostań dziennikarzem, pisz, publikuj, niczego nie zmieniamy.Wolnosc słowa górą! 300tresc.pl
odpowiedź
User
Bartek
Trudno się dziwić, że to hity cenowe. Zwykle są to bardzo ciekawe pozycje w tv. Polsat rządzi, jak jest mega hit. No i mbtm to też niczego sobie show. Rzekłbym nawet, że najlepsze muzyczne show w polskiej tv. A nnd nie oglądam, nie moja tematyka, to się nie wypowiadam.
odpowiedź