SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Natalia Załęcka chief business officer w Value Media

Do zespołu agencji Value Media (Group One) dołączyła Natalia Załęcka zostają chief business officer. To nowe stanowisko stworzone w celu wzmocnienia strategicznego podejścia agencji oraz dalszego rozwoju jej oferty w tym obszarze. 

Natalia ZałęckaNatalia Załęcka

Natalia Załęcka będzie raportować do Rafała Wachnika, dyrektora zarządzającego Value Media. Będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem strategów agencji.

Natalia Załęcka posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze digital oraz marketingu. W swojej pracy zawodowej była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji m.in. dla takich marek, jak Algida, Łowicz, czy Getin Noble Bank. W ostatnich latach związana była z Deloitte, gdzie jako head of marketing transformation zarządzała zespołem Transformacji Marketingowej, w którym doradzała klientom w zakresie strategii. Przed dołączeniem do Value Media Natalia Załęcka związana była z eobuwie.pl, gdzie w roli brand director nadzorowała działania reklamowe oraz odpowiadała za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej marki. 

- Cieszę się, że mogę dołączyć do Value Media w tak kluczowym momencie dla rozwoju agencji. Jestem przekonana, że moje doświadczenie i umiejętności będą cennym atutem w realizacji strategii bycia najbardziej strategiczną agencją na rynku. Wierzę, że Value Media ma ogromny potencjał, aby stać się kluczowym partnerem dla firm, które chcą budować swój biznes w oparciu o dane marketingowe - mówi Natalia Załęcka. 

Dołącz do dyskusji: Natalia Załęcka chief business officer w Value Media

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Ile gwiazdek i belek na pagonach?
odpowiedź