SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nestlé z kamerą w staniku promuje samobadanie piersi (wideo)

Koncern Nestlé rozpoczyna globalną kampanię społeczną „Bra Cam” promującą profilaktykę raka piersi. Akcję przygotowała agencja McCann Worldgroup.

Początkiem akcji jest viralowy klip, którego bohaterka cały dzień spędza z miniaturową kamerą zainstalowaną w staniku. W ten sposób widać, jak często kobiecy biust jest obserwowany przez innych.

Spot został umieszczony w internecie, a użytkowniczki mogą dołączać do akcji, zamieszczając wpisy z tagiem #CheckYourSelfie.

Celem kampanii jest zachęcenie kobiet do dbania o zdrowie piersi i samobadania ich, w ramach profilaktyki raka piersi.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja McCann Worldgroup. Organizatorem kampanii jest koncern Nestlé, który promuje dbanie o zdrowie kobiet jako producent płatków Fitness.

Dołącz do dyskusji: Nestlé z kamerą w staniku promuje samobadanie piersi (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
x
fajny pomysł, ale dlaczego realizuje go Nestle? jako kobietę nie obchodzi mnie to, czy Nestle troszczy się o moje piersi, co więcej - nie chcę, żeby się do tej kwestii Nestle wtrącało, są inne marki bardziej adekwatne
odpowiedź
User
P.J.
Bardzo fajny pomysł, a co do tego, że Nestle nie powinno się wtrącać. Dlaczego? Nestle Fitness skierowane jest głównie do młodych kobiet, więc ja osobiście uważam, że bardzo dobrze, że się wtrąca. Promujmy samobadanie piersi. Im więcej uświadomionych kobiet dzięki dobrym kampaniom społecznym tym lepiej. A jakie znaczenie ma to, która kobieca marka bierze w tym udział? Punkt dla nich, że dbają o swój wizerunek działając w słusznej sprawie.
odpowiedź