SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Netia z nową ofertą telewizyjno-internetową, w reklamach politycy (wideo)

Netia wprowadziła nową ofertę dla klientów indywidualną opartą na niezmiennej cenie pakietów z internetem stacjonarnym i telewizją. Wspiera to kampania reklamowa, której bohaterami są politycy kojarzący się z posłami Parlamentu Europejskiego.

Article

W nowej ofercie pakiet Internet 100 Mb/s z TV na Start (obejmującą podstawową grupę 57 kanałów) kosztuje 49,90 zł miesięcznie przez cały okres umowy, a także przy przedłużeniu jej na dalszy czas.

Z usługą internetową dostępne są też dwa bogatsze pakiety telewizyjne: TV Elastyczna (pozwalająca wybierać spośród ponad 200 kanałów w 20 pakietach tematycznych) oraz TV Super (zawierająca 157 kanałów, w tym 87 w HD). Ponadto przy zakupie jednego z tych pakietów otrzymuje się za darmo usługę mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w kraju, nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami.

Oba warianty w pakiecie z internetem 100 Mb/s przez okres 6 miesięcy są w promocyjnej cenie 49,90 zł. Potem pakiet z TV Elastyczną kosztuje 69,90 zł miesięcznie, a z TV Super - 99,90 zł.

Netia zaczyna też promocję, w której klienci internetu stacjonarnego na sieciach zmodernizowanych do standardu światłowodowego przez pierwsze trzy miesiące będą mogli korzystać z maksymalnej prędkości 900 Mb/s, płacąc jak za łącze do 100 Mb/s. Jeśli będą chcieli dalej korzystać z maksymalnej prędkości łącza, będą dopłacali za to 40 zł miesięcznie.

Z kolei w przypadku usług na niezmodernizowanych łączach (działających dalej w standardach ADSL i VDSL) Netia oferuje wydłużone okresy świadczenia usług za symboliczną złotówkę.

Nowa oferta ma zintensyfikować rozwój bazy klienckiej na własnej sieci

Netia chce zwiększyć liczbę klientów internetowych w ramach własnej sieci, dzięki wprowadzeniu nowej oferty dla odbiorców indywidualnych, poinformował szef dywizji B2C operatora Tomasz Dakowski.

- Chcemy rozwinąć Netię na sieci własnej. Idziemy w stronę pozytywnej zmiany na bazie internetowej. Odbywa się to zgodnie z planem i teraz jeszcze go wzmacniamy - powiedział Dakowski podczas spotkania z dziennikarzami.

Zaznaczył, że modernizacja sieci na światłowodową jest priorytetem operatora i ma on już w zasięgu internetu z prędkością powyżej 100Mb ponad 1 mln mieszkań.

Politycy w reklamie

Nową ofertę Netii wspierają reklamy, w których obradują i głosują nad tym politycy. Całość kojarzy się z posiedzeniami Parlamentu Europejskiego.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio oraz internet (m.in. 30-, 15- i 9-sekundowe spoty na Facebooku, YouTubie i w serwisach VoD, współpraca z 14 popularnymi youtuberami, m.in. Abstrachuje TV, 5 sposobów na…, Nieprzygotowani, Ponki).

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Brasil. Spoty wyprodukowało Studio T-F-P. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe: Polsat Media (TV), MediaCom (radio), Value Media (internet) oraz TalentMedia, Abstra i Golden Oil (współpraca z influencerami).

Przypomnijmy, że w grudniu ub.r. Cyfrowy Polsat za 639 mln zł kupił 31,8 proc. akcji Netii (też notowanej na warszawskiej giełdzie), a po uzyskaniu zgody UOKiK-u (regulator badanie tej sprawy wydłużył w lutym o cztery miesiące) chce skupić od mniejszych akcjonariuszy kolejny pakiet ok. 34 proc. akcji, z których część ma objąć bezpośrednio spółka Zygmunta Solorza.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Netia z nową ofertą telewizyjno-internetową, w reklamach politycy (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
ja przepraszam ale to tęga antyreklama, dramat
11 4
odpowiedź
User
olo
Firma tzw "beton", lokalny dostawca dopasuje umowę do klienta, w netii wszyscy "chu.. ale jednakowo", jakieś dziwne dodatkowe usługi: karta sim, hbogo i bezpieczny internet, po co komu takie kwiatki?
5 2
odpowiedź
User
bravo
świetne! konwencja tłumaczonych posiedzeń PE jest zupełnie nowa - i przez to ciekawa. sama reklama niby dotyka polityki, ale nikogo nie obraża - polityka to tylko stylizacja. majstersztyk.
4 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing