SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding w Gazeta.pl

Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding sekcji z informacjami o pogodzie - to cztery nowe formaty reklamowe wprowadzone przez biuro reklamy Gazeta.pl, które dostępne są wyłącznie na stronie głównej portalu.

Newsbox (540x400 pikseli) to statyczny format dostępny w części informacyjnej Gazeta.pl. Jest on umiejscowiony w strumieniu bieżących informacji, zaraz pod „Wiadomościami lokalnymi”.

Shortbox zawiera zdjęcie i krótki tekst (max. 70 znaków). Format dostępny jest w prawej części strony głównej, gdzie publikowane są wyselekcjonowane treści z serwisów grupy Gazeta.pl.

Footboard (980x300 pikseli, forma statyczna lub flash) to format dostępny w sekcji poświęconej stylowi życia oraz treściom rozrywkowym.

Z kolei branding sekcji z informacjami pogodowymi to format zawierający grafikę i krótkie hasło reklamowe. Rozwiązanie to jest przeznaczone dla reklamodawców zainteresowanych komunikatem wizerunkowym, będącym elementem długoterminowych działań.

Dołącz do dyskusji: Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding w Gazeta.pl

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lafsoe
vizag famous places photos
odpowiedź
User
grammar checker free online
Branding endure info parcel is a key for advertisers seeking reputational meaning, which is allotment of the lust-word conflicts. This style embraces lifelikes also momentary password.
grammar checker free online
odpowiedź
User
Toodis1949
I am glad that there are convenient services! We already live in a time that the purchase of something you can make from your couch!
professional personal statement
odpowiedź