„Nie krępuj się, zerwij z milczeniem” w kampanii profilaktyki raka prostaty (wideo)

W telewizji, radiu. prasie i internecie ruszyła kampania promująca profilaktykę raka prostaty. Akcję pod hasłem „Nie krępuj się, zerwij z milczeniem” przygotowały agencje Fabryka Komunikacji Społecznej i Hill and Knowlton Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie Kampania „Nie krępuj się, zerwij z milczeniem” jest skierowana do mężczyzn po 45. roku życia. Akcja ma na celu przekonanie ich do przełamania bariery własnych uprzedzeń i umówienia się na wizytę u lekarza. Przekaz – oparty na symbolicznym zerwaniu plastra z ust – podkreśla, że taka postawa jest najlepsza w profilaktyce raka prostaty.

Akcja obejmuje telewizję (wszystkie kanały TVN), radio (m.in. Radio Kolor, Radio Pik, Radio Plus Kielce), prasę („Men’s Heath”) oraz internet (serwis zbadajprostate.pl). Kreację kampanii – zaplanowanej na kilka miesięcy – przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, a za pozyskanie mediów odpowiada agencja Hill and Knowlton Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce