SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nielsen kupuje platformę Visual IQ. Chce dokładniej mierzyć skuteczność reklam

Za nieujawnioną kwotę firma Nielsen przejęła Visual IQ, dostawcę oprogramowania pozwalającego na precyzyjne pomiary zachowań odbiorców reklam korzystających z różnych urządzeń. Akwizycja ma pozwolić Nielsenowi na dostarczenie reklamodawcom i marketerom precyzyjnych danych na temat skuteczności reklam i ułatwić podejmowanie przez nich decyzji biznesowych.

Przejęcie Visual IQ Nielsen ujawnił w komunikacie zaznaczając że sfinalizowane transakcji jest spodziewane na koniec października br. Kwoty akwizycji nie podano.

Visual IQ to dostawca rozwiązania pozwalającego markom na precyzyjne pomiary zachowań użytkowników korzystających z wielu internetowych kanałów i rozmaitych urządzeń.

Umożliwia ono dokładne określenie zaangażowania odbiorców w konkretne reklamy oraz ich skuteczność w postaci konwersji. Nielsen podkreśla, że dzięki zintegrowaniu Visual IQ z jego własnym platformami możliwe będzie ułatwienie klientom podejmowania trafnych decyzji biznesowych w obszarze marketingu zapewniających jak najwyższy zwrot z inwestycji.

Dołącz do dyskusji: Nielsen kupuje platformę Visual IQ. Chce dokładniej mierzyć skuteczność reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl