Nowa reklama nju mobile pokazuje, jak animowany brand hero tej taryfy w charakterystycznej śmiesznie-absurdalnej konwencji sprzeciwia się zasadom obowiązującym w innych ofertach telekomunikacyjnych: abonamentowi płaconemu z góry i umowom na dwa lata.
Przy okazji wyśmiewa znane osoby, które występują w reklamach innych telekomów, a faktycznie nie korzystają z ich usług. Jako przykład takiego celebryty zostaje pokazany bohater symbolizujący Kubę Wojewódzkiego promującego Play: z korpusem w kolorze fioletowym (taka barwa dominuje w identyfikacji wizualnej Play), charakterystycznymi okularami w grubych oprawkach i czupryną ciemnych włosów oraz w trampkach.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/branza-chwali-multicelebryckie-kampanie-play-swietny-serial-reklamowy-kurdej-szatan-ewenementem ##

Dodajmy, że znane osoby występują w reklamach wszystkich sieci telekomunikacyjnych: T-Mobile promują Robert i Anna Lewandowscy (ostatnio w kampanii przed Bożym Narodzeniem), Plusa i Cyfrowy Polsat - Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, natomiast Orange - aktorzy z serialu „Rodzinka.pl” i Robert Górski.
Na koniec ub.r. z taryfy nju mobile korzystało 580 tys. klientów (więcej na ten temat).
Nowa kampania nju mobile obejmuje przede wszystkim telewizję, radio oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather Advertising, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Initiative Warszawa.











