SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NoVa Park promuje zimowe wyprzedaże

Trwa kampania wizerunkowa galerii handlowej NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, promująca zimowe wyprzedaże.

Kampania reklamowa inauguruje nową linii kreatywną NoVa Park. Tło o wyrazistej kolorystyce oraz „rama” okalająca postaci, stanowią metaforę przestrzeni oraz symbolizują bliskość i wyjątkowość.

- Zimowe wyprzedaże i początek Nowego Roku to także dobry czas na prezentację nowej linii kreatywnej NoVa Park, która w 2019 roku będzie skupiać się na inspirujących historiach pokazanych za pomocą koloru, elementów graficznych, haseł oraz postaci – mówi Anna Krajczyńska, specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania obejmuje m.in. plakaty na nośnikach zewnętrznych, materiały POS, Facebooka i stronę internetową centrum, a także spoty w lokalnych stacjach radiowych.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna Tinssen. Działania public relations prowadzi agencja Orchidea PR.

Właścicielem NoVa Park jest konsorcjum firm MAS Real Estate oraz Prime Kapital. Zarządcą NoVa Park jest spółka PK Property Management (Poland).

Dołącz do dyskusji: NoVa Park promuje zimowe wyprzedaże

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl