Nowe osoby w Grupie Burda

Zmiany personalne w Grupie Burda. Do działów marketingu i reklamy dołączyli nowi pracownicy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Nowym brand managerem magazynów „Top Gear“, „Chip“ i „CRN“ została Ewa Korzańska. Zastąpiła ona Katarzynę Klimkę, która jest na urlopie macierzyńskim. Korzańska pracowała wcześniej w Wydawnictwie Bauer, gdzie odpowiadała za promocję miesięczników „PC Format“ i „Next“.

Z kolei Monika Szeroczyńska objęła funkcję junior brand managera magazynu „InStyle”. Do końca marca br. była ona członkiem redakcji tego pisma i od ponad pół roku była zaangażowana we wszystkie projekty marketingowe „InStyle“.

Do zespołu reklamowego Living & Garden dołączyła Monika Fabjan, dotychczas zwiazana z wydawnictwami G+J Polska i Agora. Objęła tam stanowisko account exeutive. Natomiast Damian Pawłowski został junior account executive w zespole IT Interactive. Wcześniej pracował w pismach „Pulp“ i „Businessman.pl“.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana