WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Igrzyska olimpijskie Pjongczang 2018 - gdzie oglądać? (lista)

Nowa oferta smartDOM w każdym abonamencie, pakiety od 40 do 60 złotych miesięcznie

2018-02-12 A A A KOMENTARZE: 4 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Od 14 lutego 2018 roku Cyfrowy Polsat i Plus wprowadzają nową wersję platformy smartDOM oferującą w pakietach łączone usługi obu operatorów. Nowości to ceny z rabatami, dostępność dla każdego klienta i z każdym abonamentem oraz cyfrowa telewizja naziemna i telefonia stacjonarna.

Nowa oferta smartDOM w każdym abonamencie, pakiety od 40 do 60 złotych miesięcznie

W komunikacie Cyfrowy Polsat i Plus zapowiadają, że nowa wersja programu smartDOM zawiera kilka nowości, które mają umożliwić skorzystanie z niego większej liczbie użytkowników w cenach niższych i uzależnionych od liczby zamówionych usług.

W nowym smartDOM nie będzie obowiązywał próg wejścia, co oznacza że każdy użytkownik może przystąpić do programu niezależnie od wysokości wybranego abonamentu. Ponadto nowe usługi z rabatami można dołączać w dowolnym momencie.

Za każdą kolejną usługę z oferty telewizji (także naziemnej telewizji cyfrowej), telefonu komórkowego, telefonu stacjonarnego lub internetu użytkownik zapłaci 10 zł mniej miesięcznie.

W programie dostępne są dwie nowe usługi: cyfrowa telewizja naziemna z 12 kodowanymi kanałami telewizyjnymi i 11 radiowymi oraz telefonia stacjonarna.

W nowym smartDOM zestaw podstawowych usług: telewizja z 86 kanałami, internet z pakietem podstawowym 30 GB oraz abonament telefoniczny z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami do wszystkich sieci i 2 GB internetu w telefonie ma kosztować 60 zł miesięcznie.

Program smartDOM oferuje 9 produktów i usług: telewizję satelitarną (od 14 lutego br. także cyfrową telewizję naziemną), telefonię komórkową (od 14 lutego także stacjonarną), internet LTE Plus Advanced, usługi bankowe, energię elektryczną, gaz, ubezpieczenia (ERGO Hestia), sprzęt AGD oraz monitoring pomieszczeń.

Nowy smartDOM dotyczy nowych klientów oraz przedłużających umowę. Klienci, którzy chcą pozostać na dotychczasowych zasadach nie muszą dokonywać żadnych dodatkowych czynności.

Od 14 lutego br. zmianie ulegają również zasady Programu smartFIRMA, który będzie działał według podobnych reguł jak nowy smartDOM.

Nowa edycja programu smartDOM to kolejna zmiana w Grupie Cyfrowy Polsat. Jak już informowaliśmy, od 14 lutego 2018 komórkowa sieć Plus wprowadza nową ofertę dla klientów indywidualnych oraz dla firm.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 7,25 mld zł wpływów ze sprzedaży (wobec 7,19 mln zł rok wcześniej) i 788 mln zł zysku netto (po wzroście o 108,8 w skali roku). Operator miał w tym okresie sprzedanych 4,88 mln jednostkowych usług płatnej telewizji w modelu abonamentowym.

Autor: ps

Wiecej informacji: smartDOM, Cyfrowy Polsat, Plus

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia