Nowy wygląd serwisu Gratka

Gratka zmieniła wygląd swoich stron

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zmiany dotyczą nagłówka, grafiki, nawigacji oraz miejsc reklamowych. Według Artura Cichonia, Wiceprezesa Zarządu spółki zarządzającej serwisem, główną przyczyną zmian była potrzeba ułatwienia użytkownikom poruszania się po serwisie oraz "odchudzenie" stron tak, by efektywniej się ładowały.

Podstawowa zmiana polega na usunięciu menu pionowego, które było stale obecne z lewej strony serwisu. W zamian rozszerzono funkcjonalność menu poziomego. Część poradnikowa został skupiona w jednym miejscu. Butony reklamowe przeniesiono do kolumny reklamowej z prawej strony, zredukowano ilość miejsc reklamowych na baneryi billboardy.

"Serwis gratka.pl od początku działalności koncentrował się na ogłoszeniach i części poradnikowej. Po prawie pięciu latach istnienia osiągnęliśmy ponad pół miliona ogłoszeńi około milion unikalnych użytkowników miesięcznie. Taka skala działalności wymaga nowych rozwiązań w strukturze i prezentacji serwisu. Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom, nasz serwis będzie jeszcze bardziej przyjazny Internautomi  czynności związane ze znalezieniem lub zmieszczeniem ogłoszeń będą prostsze i szybsze " - podkreśla Artur Cichoń.

Na http://www.gratka.pl/ dostępna jest największa w Polsce baza ogłoszeń, ponad 550 tysięcy. W listopadzie serwis został odwiedzony przez 990 tysięcy unikalnych użytkowników  i jest liderem w grupie serwisów ogłoszeniowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą